شهردار کومله در حاشیه بازدید اعضای شورای تامین از پروژه های شهری؛

آسفالت خیابان شهید رجایی به سمت سد پهلوان بست| به دنبال تبدیل کومله به شهر گردشگری هستیم

شهردار کومله در حاشیه بازدید اعضای شورای تامین از پروژه های شهری گفت: به دنبال تبدیل کومله به شهر گردشگری هستیم و ۵ میلیارد تومان در بودجه برای پروژه ها پیش بینی شده و در تلاش هستیم تا امسال تکمیل شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، منوچهر مهدی پور در حاشیه بازدید فرماندار و اعضای شورای تامین از پروژه های عمرانی کومله اظهار کرد: امروز از بوستان آفتاب، یادمان شهدا، پیاده راه سلامت و پیاده راه نگین سبز، آسفالت خیابان شهید رجایی به سمت سد پهلوان بست، پارک سیزده بدر که پارک چهارفصلی است مورد بازدید قرار گرفت.

شهردار کومله با بیان اینکه هدف ما کسب رضایت مردم است، افزود: به دنبال تبدیل کومله به شهر گردشگری هستیم و ۵ میلیارد تومان در بودجه برای پروژه ها پیش بینی شده و در تلاش هستیم تا امسال تکمیل شوند.

مهدی پور همچنین پیاده راه سلامت را یکی از مهمترین پروژه های شهرستان عنوان کرد و گفت: کومله یک شهر عبوری بود اما فضایی ایجاد کردم که این شهر تبدیل به یک شهر اقامتی شود.

رحیم حیدری فرماندار لنگرود نیز با قدردانی از پروژه های اجرایی در کومله گفت: از شورا و شهرداری بابت برنامه ریزی صورت گرفته قدردانی میکنم زیرا این پروژه ها می تواند در افزایش رضایت مردم تاثیرگذار باشد.

Share