فرمانده نیروی زمینی سپاه؛

سردار حق بین یکی از فرماندهان تاثیرگذار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در جبهه ها بود

فرمانده نیروی زمینی سپاه، استواری و صلابت سردار حق بین در مقابل دشمن را مثال زدنی دانست و تصریح کرد: ایشان حتی لحظه ای به هدفش شک نکرد و قدمی به عقب ننشست و لذا یکی از فرماندهان تاثیرگذار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در جبهه ها بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار محمد پاکپور ضمن عرض تسلیت به کلیه مردم گیلان و ابراز همدردی اظهار کرد: سردار حق‌بین یکی از فرماندهان متفکر سپاه پاسداران بود که در محیط های مختلف عملیاتی نقش های بسزایی داشتند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه، استواری و صلابت سردار حق بین در مقابل دشمن را مثال زدنی دانست و تصریح کرد: ایشان حتی لحظه ای به هدفش شک نکرد و قدمی به عقب ننشست و لذا یکی از فرماندهان تاثیرگذار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در جبهه ها بود.

پاکپور با بیان اینکه سردار حق بین هم در دوران دفاع مقدس و هم بعد از آن دوران در کسوت فرماندهی لشکر ۱۶ قدس به ایفای نقش پرداخت، افزود: حقیقا سردار حق بین یکی از فرماندهان پرتلاش، استوار و محکم سپاه بود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به دلاوری های لشکر ۱۶ قدس در دهه ۹۰ به ویژه در منطقه شمال غرب کشور، خاطرنشان کرد: سردار حق بین به عنوان فرمانده لشکر عملیاتی قدس نقش مهم و اثرگذاری در پاکسازی مرز از عناصر ضد انقلاب و ایادی استکبار که مناطق پیرامونی ما را اشغال کرده بودند، داشت و امنیت را به شمال غرب باز گرداند.

وی نقش اساسی لشکر ۱۶ قدس در جبهه های دفاع از حرم را بی بدیل دانست و یادآور شد: آزادسازی مناطقی از سوریه به ویژه شهرهای نبل و الزهرا از مهمترین اقدامات جبهه مقاومت بود که با مدیریت سردار حق بین انجام شد.

پاکبور در پایان تاکید کرد: سردار حق‌بین هم در طول دوران دفاع مقدس و هم بعد از دوران دفاع مقدس در لشکر شهدای قدس یکی از فرماندهان پر تلاش، استورا و محکم ما بود.

Share