علی کارگر تاکید کرد؛

افشین نمی‌تواند در خیبر خرم آباد بازی کند | جدایی او غیرقانونی است

مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا با اشاره به جدایی آرش افشین و پیوستنش به تیم خیبر خرم آباد بیان داشت: او زمانی می‌تواند از تیم شهرداری آستارا جدا شود که پیشنهاد لیگ برتری داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا با اشاره به جدایی آرش افشین و پیوستنش به تیم خیبر خرم آباد بیان داشت: در قرارداد ایشان‌بندی وجود دارد که صراحتا در آن بند آمده است وی زمانی می‌تواند از تیم شهرداری آستارا جدا شود که پیشنهاد لیگ برتری داشته باشد و بخواهد به این تیم لیگ برتری بپیوندد وگرنه او به هیچ عنوان نمی‌تواند به تیمی غیر از تیم لیگ برتری بپیوندد و به میدان برود.

علی کارگر مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا در گفتگو با اعلام این خبر اظهار داشت: امروز و در آستانه دیدار حساس برابر فجرسپاسی حدود ۲۰درصد از قرارداد بازیکنان تیم به حساب آنان واریز شد تا با روحیه مضاعقی به مصاف حریف خود بروند.

کارگر در خصوص اینکه شهرداری آستارا برابر فجرسپاسی حضور خواهد یافت بیان داشت: ما امروز با پرداخت ۲۰ درصد از قرارداد اعضای تیم دریافتی همه اعضاء تیم را به ۵۰ درصد رساندیم ابتدای فصل و در صحبت با بازیکنان و اعضای کادرفنی متعهد شده بودیم تا پایان نیم فصل ۵۰٪ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم و امروز به تعهدی که داده بودیم عمل کردیم.

Share