سرشیشه چیکو اصل از کجا بخریم؟

چیکو یکی از برترین ‌های تولید کننده ‌های محصولات وابسته به تغذیه، سلامت و ایمنی کودکان است که تمامی محصولات این شرکت با تکیه بر دانش و تجزیه و تحلیل داده ‌های جمع آوری شده درباره‌ی کودکان از تولد تا سه سالگی تولید می‌شود.

اگر مادر یک نوزاد هستید یا به زودی مادر می شوید و یا در حال تهیه سیسمونی برای دلبند خود هستند، حتما به خوبی درک می کنید که این فرشته ‌های کوچک تا چه اندازه ظریف و حساس بوده و با توجه به این که قادر به بیان مسقیم نیاز های خود نیستند، انتخاب‌ های هوشمندانه ی لوازم، پوشاک و تغذیه آن‌ها چقدر در سلامت و آرامش نوزادان تاثیر گذار است (سرشیشه چیکو ). توصیه‌های پزشکی، انتخاب برند معتبر، استفاده از تجارب مادران دیگر، توجه به شرایط خاص و منحصر به فرد هر نوزاد، راه‌های انتخاب بهتر لوازم مصرفی هستند. با توجه به تقاضای گسترده برای محصولات کودک و تعداد زیاد تولید کنندگان و عوارض جانبی خطرناک استفاده از کالاهای تقلبی، انتخاب برند معتبر و کیفیت اصلی یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها محسوب می‌شود. برند ایتالیایی چیکو از سرشناس‌ترین و معتبر‌ترین برندهای حاضر در بازار جهانی سیسمونی نوزاد است که تمام محصولات آن دارای استاندارد اروپا بوده است و کیفیت محصولات را تضمین می کند.

آشنایی با ویژگی‌های سرشیشه چیکو

یکی از لوازم پر کاربرد برای تغذیه نوزادان در ماه‌های ابتدای تولد، شیشه‌های شیر هستند. انتخاب سر شیشه‌ی مناسب مهمترین بخش تغذیه نوزاد با شیشه شیر محسوب می‌شود. چیکو با بهره گیری از طراحی ویژه‌ای و با توجه به تغییر سبک تغذیه نوزادان در طول رشد، توانسته است مجموعه ی کاملی از سر شیشه‌ها را برای چهار مرحله اصلی رشد شامل: سر شیشه‌های مناسب بدو تولد، سر شیشه‌ های مناسب دو ماهگی، چهار ماهگی و سرشیشه چیکو ۶ ماه به بالا تولید و عرضه کند. در طراحی این محصولات به تغییرات سیستم تغذیه و رشد فک و دهان نوزاد توجه شده است. با رشد کودک و افزایش توانایی او در مکیدن، درصورت استفاده از سر شیشه بدون توجه به سن نوزاد، خروج شیر از سر شیشه کافی نبوده که این اخلال در تغذیه باعث کلافگی و بی اشتهایی کودک و بالطبع پایین آمدن میزان رشد وی می‌شود. علاوه بر این، تلاش بیش از حد برای خروج شیر از سرشیشه نامناسب باعث بر هم خوردن ساختار فک شده که این موضوع در رویش دندان‌های کودک بسیار تاثیر گذار است.

طراحی اصلی سر شیشه چیکو بر اساس شبیه‌سازی از روی سینه مادر انجام شده است. این محصولات بسیار نرم‌ بوده و با دارا بودن بافت مخملی ویژه‌ی خود، می توانند احساس گرمی پوست مادر را به کودک القا کنند. این ویژگی به پذیرش راحت‌تر شیشه شیر توسط کودک و تغذیه ترکیبی با شیر مادر کمک می کند. سر شیشه‌ چیکو از سیلیکون بسیار نرم و با کیفیت تولید شده است که از نظر ظاهری، شفاف، بدون بو و مزه بوده و یا از لاتکس با کیفیت بالا ساخته شده است.

با توجه به این که در بیشتر مواقع مایعات مورد استفاده در تغذیه نوزاد از دمای محیط گرم ‌تر هستند، با انتخاب این محصول می توانید کاملا مطمئن باشید که سرشیشه با ماده‌ی غذایی واکنش نداده و تمامی کنترل ‌های لازم جهت تولید محصول عاری از BPA انجام شده است. در قسمت داخلی سرشیشه‌ ها، محافظ هایی تعبیه شده است که علاوه بر حفظ انعطاف سطح سیلیکونی، مانع از فرسایش و تغییر شکل ظاهری قسمت بالای سر شیشه می‌شوند و مادران می توانند با خیال راحت و بدون نگرانی از این محصول استفاده کنند.

برای مشاهده قیمت سرشیشه های چیکو بر روی لینک زیر کلیک کنید 

لینک 

انواع مدل های سرشیشه‌ چیکو

  • سر شیشه دهانه عریض نچرال فیلینگ چیکو آنتی کولیک (ضد نفخ) بوده و دارای سری کج است که کمک می کند کودک بدون این که سر و گردن خود را به عقب ببرد و یا نیاز باشد که شیشه را بالا نگه دارد، شیر به سمت دهانه‌ی شیشه هدایت شود؛ این طراحی ویژه از دل درد و نفخ در نوزاد جلوگیری می کند.
  • توصیه‌ی پزشکان استفاده از سر شیشه‌های ارتودنسی به جای سر شیشه‌های معمولی است. زیرا سرشیشه‌های ارتودنسی با آناتومی دهان و فک کودکان هماهنگی بیشتری داشته و کم‌ترین فشار را به لثه‌ها و دندان‌های کودکان وارد می کنند. سرشیشه ارتودنسی چیکو با طراحی ویژه ی خود از جنس لاتکس و قابلیت انعطاف بالایی دارد و به حفظ حالت لثه‌ی کودک شما کمک می کند.
  • یکی از دیگر مدل های سر شیشه‌ چیکو، سر شیشه های قابل تنظیم آن است. به این صورت که با تنظیم رابط و سرشیشه میزان جریان شیر بر حسب سن کودک قابل کنترل خواهد بود. نحوه تنظیم سرشیشه چیکو به این صورت است که با قرار دادن سر شیشه بر روی یکی از عدد های ۱، ۲ و ۳ بر حسب سن نوزاد، دقیقا می‌توان میزان شیر و مایعات خارج شده را تنظیم کرد. این تنظیم سه حالت کل برای نوزادان تازه متولد شده، نوزادان بالاتر از دو ماه و نوزادان ۴ ماه به بالا قابل استفاده است. مزیت این نوع سرشیشه این است که در صورت نیاز به جریان کمتر یا بیشتر، ضرورتی برای تهیه سرشیشه‌ی جدید نخواهید داشت.

از لحاظ بهداشتی بهتر است هر دو ماه یک‌بار، سرشیشه نوزاد را تعویض کنید. این برند با ارائه‌ی سرشیشه‌ چیکو متناسب با شیشه‌ شیر های چیکو به صورت مجزا، به فکر سلامت کودک شما است. به راحتی می توانید سر شیشه ‌های قدیمی، آسیب دیده و یا دفرمه را با سرشیشه‌ چیکو جدید و سالم، تعویض کنید. سر شیشه‌ها در بسته‌های یک یا دو عددی ارائه می شوند که خریدشان به جای خرید ست کامل می تواند از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد.

آمازون

از مراکز معتبر خرید کنید

چیکو یکی از برترین ‌های تولید کننده ‌های محصولات وابسته به تغذیه، سلامت و ایمنی کودکان است که تمامی محصولات این شرکت با تکیه بر دانش و تجزیه و تحلیل داده ‌های جمع آوری شده درباره‌ی کودکان از تولد تا سه سالگی تولید می‌شود. سر شیشه‌ چیکو یکی از بهترین انتخاب ‌های موجود در بازار است که برای رفع کلیه نیاز‌های کودکان تولید و عرضه می‌شود. فروشگاه اینترنتی مادران https://madaraan.ir/  افتخار دارد سرشیشه‌ها چیکو اصل را عرضه کرده و به کودکان تغذیه‌ای لذت بخش و به مادران، خریدی آسان و مطمئن هدیه کند.

Share