نماینده مردم بندرانزلی در مجلس:

مجلس از قانون مصوب خود ذره‌ای عقب نخواهد نشست | غربی‌ها صادق نیستند

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس گفت: مجلس از قانون مصوب خود ذره‌ای عقب نخواهد نشست و دولت هم باید به قانون تمکین کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، احمد دنیامالی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در خصوص مصوبه مجلس در مورد اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران و بیانیه اخیر سازمان انرژی اتمی و مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: یک کلام، مجلس از قانون مصوب خود ذره‌ای عقب نخواهد نشست و دولت هم باید به قانون تمکین کند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکایی‌ها در قبل از انقلاب و بعد از انقلاب خباثت خود را هر روز علیه این مردم به کار گرفته‌اند. غربی‌ها اعم از آمریکایی‌ها، فرانسه و انگلیس مسئول خون ۲۴۰ هزار شهید انقلاب، دفاع مقدس و ترورهای ناجوانمردانه هستند.

وی افزود: همه اقدامات و تحریم‌های ظالمانه آمریکایی‌ها به خاطر این است که اسرائیلی‌ها به جنایت‌های خود علیه ملت‌های مسلمان ادامه دهند.

دنیامالی اظهار کرد: باید به آرامش و به دور از احساسات پیگیر مطالبات مردم باشیم؛ متأسفانه با وجود اینکه غربی‌ها هر کاری را علیه مردم انجام می‌دهند بعضی از سیاستمداران همچنان اصرار بر اعتماد به اتحادیه اروپا و آمریکایی‌ها دارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: غربی‌ها صادق نیستند ولی اگر ادعای صداقت دارند بدون قید و شرط تحریم‌ها را لغو کنند و بنا به فرمایش رهبر انقلاب راستی‌آزمایی و سپس اقدام خواهیم کرد.

Share