با برگزاری آیین نکوداشت مربیان برتر سال؛

بانوی گیلانی در جمع ۱۰ مربی برتر فوتبال کشور قرار گرفت

با برگزاری آیین نکوداشت مربیان برتر سال در سالن غدیر تهران، از سوی کانون مربیان کشور، معصومه جهانچی از گیلان در جمع ۱۰ مربی برتر فوتبال ایران قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با برگزاری آیین نکوداشت مربیان برتر سال در سالن غدیر تهران، از سوی کانون مربیان کشور، معصومه جهانچی از گیلان در جمع ۱۰ مربی برتر فوتبال ایران قرار گرفت.

جهانچی یکی از مربیان ارزنده فوتبال بانوان کشور، سابقه حضور در تیم ملی را نیز دارد و هم اینک به عنوان سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی فعالیت دارد که به همراه این تیم، در لیگ برتر بانوان کشور نیز حضور داشت.

خوشبختانه استان گیلان علاوه بر داشتن بازیکنان ارزنده در رشته های مختلف ورزشی، در بخش های مربیگری و داوری نیز از نفرات شایسته و ارزنده ای برخوردار است و در رشته فوتبال که می توان از آن به عنوان پرطرفدارترین رشته در جهان نام برد، یک گیلانی در جمع ۱۰ مربی برتر سال ایران قرار گرفت تا افتخار دیگری نصیب ورزش گیلان شود.

معصومعه جهانچی در کارنامه خود کاپیتانی تیم ملی فوتبال بانوان جمهوری اسلامی ایران و کسب مقام نایب قهرمانی غرب آسیا به همراه تیم ملی ایران را دارد.

 این مربی ارزنده فوتبال بانوان گیلان و کشور همچنین حضور در مسابقات جام ملتهای آسیا در کشور ویتنام و حضور در مسابقات مقدماتی جام ملتهای آسیا در کشور تایلند را نیز در کارنامه مربیگری و ورزشی خود دارد

Share