با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال؛

الماسخاله خواستار تخصیص حق رشد جهانبخش به فوتبال گیلان شد

رییس هیات فوتبال گیلان با ارسال نامه‌ای به دکتر عزیزی خادم خواستار تخصیص حق آموزش علیرضا جهانبخش در جهت توسعه، رشد و شکوفایی فوتبال گیلان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، چند روزی است که خبر از پرداخت حق رشد علیرضا جهانبخش بازیکن پیشین باشگاه داماش توسط باشگاه برایتون انگلیس به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران پیش آمده است. از این رو قربانعلی الماسخاله رییس هیات فوتبال استان گیلان با ارسال نامه ای خواستار تخصیص حق آموزش جهانبخش در جهت رشد و شکوفایی فوتبال گیلان شد.

متن نامه شرح زیر می باشد:

جناب آقای دکتر عزیزی خادم
ریاست محترم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام، به استحضار میرساند آقای علیرضا جهانبخش بازیکن کنونی تیم فوتبال برایتون انگلستان از جمله فوتبالیست های استان گیلان بوده که از باشگاه داماش افتخار حضور در لیگ برتر باشگاه های هلند و لیگ برتر جزیره راه داشته است. با عنایت باینکه حق رشد این فوتبالیست قریبا به فدراسیون فوتبال واریز می گردد لذابا توجه به اینکه آقای جهانبخش پرورش یافته در این استان(باشگاه داماش ایرانیان) بوده و از جمیع امکانات گیلان برای ارتقای سطح مهارتهای فوتبال استفاده نموده است انتظار قاطبه کارگزاران فوتبال و مسوولین استان از آن فدراسیون این است که پس از تسویه بدهی های باشگاه موصوف، بخشی از درآمد را در جهت توسعه و رشد و شکوفایی فوتبال استان گیلان که بسترگاه اصلی رشد آقای جهانبخش بوده اختصاص فرمایند. پیشاپیش از اقدامات آن فدراسیون محترم سپاسگزارم.

قربانعلی الماسخاله
ریییس هیات فوتبال استان گیلان

Share