مدیرکل آموزش و پرورش گیلان؛

از تدریس روی یخچال تا آموزش در بیمارستان | ایثارگری‌های معلمان گیلانی مستندسازی شود

رحمتی با بیان اینکه در دوران کرونا معلم گیلانی به خاطر دانش‌آموزانش یخچال خانه خود را به تخته وایت‌برد تبدیل کرد گفت: ایثارگری‌ها و فداکاری‌های معلمان گیلان باید مستندسازی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «محمد رحمتی» امروز(پنج‌شنبه ۱۴ اسفند) در جلسه تقدیر از معلمان نمونه گیلانی که در استانداری گیلان برگزار شد اظهار داشت: در دوران کرونا معلمان ما با کمترین امکانات هزاران محتوای آموزشی را در دوران کرونا تهیه و در سامانه شاد بارگزاری کردند تا جایی که معلمی به خاطر دانش‌آموزانش یخچال خانه خود را به تخته وایت‌برد تبدیل کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان ضمن تقدیر و تشکر از حضور معلمان نمونه در این مراسم و اهمیت تجلیل از این فرهیختگان عنوان کرد: در همین جا لازم می‌دانم از وزیر آموزش و پرورش برای اصرارشان جهت دیدار چهره به چهره با معلمان منتخب استان گیلان آن هم در دوران کرونا تشکر کنم و بدون شک این امر همیشه در خاطره ما ثبت می‌شود.

رحمتی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا جامعه آموزش و پرورش کشور را دچار بزرگ‌ترین چالش قرن کرد ابراز داشت: معلمان و فرهیختگان استان گیلان در دوران شیوع ویروس کرونا حتی یک لحظه امر آموزش و پرورش را تعطیل نکردند و حقیقتا برای استمرار امر آموزش از جان و دل مایه گذاشتند.

وی به معلمانی که در استان گیلان و در دوران شیوع ویروس کرونا به شهادت رسیدند اشاره کرد و ضمن نثار صلوات و درود به ساحت این شهیدان راه خدمت و عرصه آموزش کشور افزود: معلمان ما در تمام بحران‌ها و صحنه‌ها انقلاب اسلامی را حمایت کردند که حضور پرشمارشان در جبهه‌های جنگ مؤید این نکته است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر اینکه برخی از معلمان گیلانی حتی در بستر بیماری و روی تخت بیمارستان امر آموزش را تعطیل نکردند اضافه کرد: معلمی را سراغ داریم در همین خطه ولایتمدار گیلان که پشت یخچال خانه خود را به تخته وایت برد تبدیل کرد و با کمترین امکانات آموزشی مشغول امر تدریس شد.

رحتمی با بیان اینکه ایثارگری‌ها و فداکاری‌های معلمان گیلان باید مستندسازی شود خاطرنشان کرد: معلمان فداکار گیلانی در دوران شیوع کرونا در منازل دانش‌آموزان حاضر شدند و به امر تدریس پرداختند و به این ترتیب به منویات مقام معظم رهبری به بهترین نحو جامه عمل پوشاندند.

Share