در جلسه شورای عالی قوه قضاییه اعلام شد؛

گیلان میزبان بیست و یکمین سفر استانی رئیس دستگاه قضا

سخنگوی قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه از انجام بیست و یکمین سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان گیلان در پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس قوه قضائیه از اول فروردین سال ۹۸ سلسله سفرهای استانی خود را به مناطق مختلف کشور و به‌منظور بررسی میدانی مشکلات هر استان آغاز و تاکنون به ۲۰ استان کشور سفر و مشکلات عدیده‌ای در این سفرها توسط رئیس دستگاه قضا حل‌وفصل شده است.

بنابر گفته غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه، استان گیلان میزبان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بوده و ایشان در پایان هفته جاری و در رأس یک هیئت بلندپایه به گیلان سفر و از نزدیک مشکلات مختلف استان را موردبررسی قرار می‌دهد.

رئیس قوه قضائیه در جریان سفر کاری خود به گیلان علاوه بر بررسی مسائل و مشکلات قضائی و حقوقی این استان در شورای قضایی استان، با نماینده ولی‌فقیه در استان و دیگر مسؤولان‌ دیدار می‌کند.

دیدار با قضات، کارکنان و مسؤولان قضایی و همچنین حضور در شورای اداری از برنامه‌های رئیس قوه قضائیه در سفر به گیلان بوده و ‌این سفر با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی این ستاد برگزار می‌شود‌.

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، تاکنون به ترتیب به استان‌های گلستان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، مرکزی، کردستان، زنجان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، یزد، بوشهر، کرمان، فارس، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان شمالی، کرمانشاه و سمنان سفرکرده و استان گیلان نیز به‌عنوان مقصد بیست و یکمین سفر استانی رئیس قوه قضائیه انتخاب‌شده است‌‌.

Share