رئیس کل دادگستری گیلان خبر داد؛

سفر قریب الوقوع رییس قوه قضاییه به گیلان | نشست هماهنگی دادگستری و مجمع نمایندگان

مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در نشستی با مسوولان دادگستری برنامه های سفر قریب الوقوع رئیس قوه قضاییه به گیلان را بررسی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از صداوسیما، رئیس کل دادگستری گیلان در جمع نمایندگان مردم گفت: تعامل و همکاری قوای مختلف بهترین راه حل مشکلات مردم و برقراری عدالت برای عموم است.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به استان در روزهای آتی گفت: رییس قوه قضاییه در سفر به گیلان مشکلات حوزه‌های مختلف انتخابیه را با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد کرد.

وی با انتقاد از برخی بی‌تفاوتی‌ها نسبت به حل مشکلات حوزه تولید و اشتغال افزود: با جلوگیری از برخی سوء استفاده‌ها و یافتن آسیب‌ها می‌توان از رونق تولید و افزایش اشتغال در گیلان حمایت کرد.

فرخی رئیس مجمع نمایندگان گیلان هم در حاشیه این نشست سفر رئیس قوه قضائیه به گیلان را فرصتی مغتنم برای حل بسیاری از مشکلات دانست و گفت: با جمع‌بندی موضوعات و مباحث مختلف استان می‌توان به حل مشکلات کمک کرد.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان هم برگزاری چنین جلساتی را برای افزایش تعامل و یافتن راه حل‌ها و راهکارهای بهینه برای رسیدن به نتایج مثبت موثر دانست.

هر یک از نمایندگان حاضر در این نشست هم در مورد موضوعات و مشکلات حوزه‌های مختلفی چون تولید و اشتغال، محیط زیست، منابع طبیعی، مسکن روستایی، واگذاری‌های اصل ۴۴ قانون اساسی، مدیریت شهری، ساماندهی پسماند، زباله و فاضلاب شهری، سخنانی بیان کردند.

Share