دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان خبر داد:

پویش مردمی «مهر مادری» در گیلان برگزار می‌شود

مجتبی پوریوسفی، دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان از راه اندازی پویش مردمی «مهر مادری» در شهرستان‌های استان گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مجتبی پوریوسفی، دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان بیان داشت: حضرت زهرا (س) که این ایام مقارن با میلاد با سعادت آن حضرت می‌باشد، در طول عمر کوتاه اما پربرکت خود شهره به احسان و انفاق بوده‌اند و کمک کننده به محرومان و ایتام در بازه‌های مختلف زندگی‌شان بوده‌اند.

وی افزود: مجموعه‌های مردمی و فعال در سطح استان گیلان نیز با تأسی گرفتن از این وجهه‌ی شخصیتی حضرت زهرا(س) در ایامی که به واسطه ی شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح جامعه، مردم به خصوص خانواده‌های نیازمند و مناطق محروم با سختی معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند، همواره در کنار مردم بوده و در میدان مبارزه با فقر و محرومیت ایستادگی کرده‌اند و در قالب‌های مختلف از جمله مواسات و همدلی اقدام به فعالیت‌های حمایتی کردند.

پوریوسفی با اشاره به ظرفیت بالای مجموعه‌های مردمی در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی، اظهار داشت: در جبهه فرهنگی اجتماعی گیلان نیز از ابتدای شیوع ویروس کرونا با تشکیل قرارگاه مردمی محله محور «جبهه همدلی» در سطح استان با حضور هیئات، گروه‌های جهادی و خیریه در سطح استان اقدام به برنامه‌ریزی و ساماندهی فعالیت‌های مردمی در قالب‌های ضدعفونی معابر، توزیع بسته‌های معیشتی و بسته‌های بهداشتی، حضور در بیمارستان‌ها و غیره کرد.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی استان گیلان همچنین بیان داشت: همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در ادامه‌ی فعالیت‌های قرارگاه مردمی محله محور اقدام به راه اندازی پویش مردمی «مهر مادری» در شهرستان‌های استان شد که در سه حوزه توزیع نان، توزیع دارو و کرایه خانه محرومان است.

وی افزود: این پویش با همکاری بیش از ۶۰ مجموعه مردمی شامل هیئات مذهبی، گروه‌های جهادی و خیریه و سایر مجموعه‌های مردمی که در محله‌های سطح استان در حال فعالیت است و در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود.

Share