با حضور جمعی از مسئولان؛

اولین شعبه تخصصی بیمه زندگی شرکت بیمه تعاون در رشت افتتاح شد

بیمه عمر و سرمایه گذاری یکی از ابزارهای برنامه ریزی مالی جهت نهاد خانواده است که در آن گزینه هایی حمایتی از افراد خانواده چه در زمان حیات سرپرست و چه در زمان فوت وی پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اولین شعبه تخصصی بیمه زندگی با حضور جمعی از مسئولان پیش از ظهر امروز در شهر رشت افتتاح شد.

یونس مظلومی در مراسم افتتاح شعبه تخصصی بیمه زندگی با اشاره به این مطلب که شرکت بیمه تعاون در سال ۹۲ آغاز به کار کرده است، گفت: هشت سال از شروع به کار بیمه تعاون می‌گذرد و با کمک کلیه ذینفعان توانستیم این شرکت را به یکی از شرکت‌های خوب صنعت بیمه تبدیل کنیم.

مدیرعامل شرکت بیمه تعاون با اشاره به اینکه استراتژی شرکت بیمه تعاون توسعه کمی و کیفی است، تصریح کرد: برای این منظور اهداف بلند مدت، میان مدت و طولانی مدت تدوین شده که یکی از آن‌ها توسعه گسترش جغرافیایی در سطح کشور از لحاظ شعب، نمایندگی ها، شبکه فروش و نیز گسترش بیمه‌های عمر و زندگی است.

وی با اشاره به افتتاح واحد تخصصی بیمه زندگی شرکت بیمه تعاون استان گیلان گفت: امیدوارم که با افتتاح این واحد تخصصی قدم مثبتی در راه گسترش بیمه‌های زندگی رقم بخورد.

مدیرعامل شرکت بیمه تعاون کشور با بیان اینکه بیمه تعاون سرعت ارائه خدمات بالایی دارد، گفت: اصلی‌ترین هدفی که برای جلب رضایت مشتریان در نظر گرفتیم سرعت ارائه و خدمات و پرداخت سریع خسارت است که در این راستا برنامه ریزی‌هایی انجام شده تا به سریعترین بیمه در جهت خدمات و پرداخت قرار بگیریم.

وی افزود: کیفیت خدمات، قیمت مناسب، سهولت دسترسی و احترام به مشتری از اهداف دیگر بیمه تعاون است.

مظلومی با اشاره به اینکه در بیمه تعاون سنجش مشتریان از اقدامات دیگر است، یادآور شد: بعد از این که مشتری از ما خدمات دریافت کند، مرکز تماسی را در تهران به صورت اختصاصی برای این کار در نظر گرفته شده که با مشتریان تماس گرفته خواهد شد و رضایت آن‌ها را خواهند سنجید.

مدیر عامل شرکت بیمه تعاون کشور در مورد اثر آموزش در صنعت بیمه اظهار داشت: بنده همیشه معتقدم که در صنعت بیمه خلا دانش وجود دارد زیرا زمانی در کشور ۴ شرکت بیمه در کشور وجود داشت اما در مدت زمان کوتاهی به۳۳ شرکت تبدیل شد و متاسفانه دانش بیمه و مهارت در زمینه صنعت بیمه به این سرعت رشد پیدا نکرد و همین امر سبب خلا دانش در صنعت بیمه شد.

وی ادامه داد: به نظر من یکی از وظایف اصلی شرکت‌های بیمه آموزش دانش بیمه‌ای به کلیه فعالان و انتقال آن مهارت‌ها و دانش‌ها است.

مظلومی با بیان اینکه صنعت بیمه یک صنعت مالی و تخصصی محسوب می‌شود، گفت: در کل دنیا یکی از پیچیده‌ترین خدمات را صنعت بیمه‌ای می‌دانند که نیاز به دانش و تخصص دارد، برای همین بحث آموزش را در کلیه شعباتی که در کل کشور داریم راه اندازی کردیم.

وی به وضعیت شبکه بیمه تعاون گیلان اشاره کرد و گفت: در صنعت بیمه هرساله حق بیمه‌ای را ایجاد می‌کنیم که این به نام حق بیمه تولیدی صنعت بیمه در کشور است و این عدد پیش بینی می‌شود تا پایان سال ۹۹ به رقم ۸۰ هزار میلیارد تومان برسد، استان گیلان در طول این سال‌ها در حدود ۲/۵۵ درصد حق بیمه تولیدی کشور را در اختیار داشته است.

وی ادامه داد: استان تهران بیشترین سهم تولیدی حق بیمه تعاون کشور را دارد و بعد از تهران، خراسان، اصفهان و آذربایجان شرقی در رده‌های بعدی قرار دارند.

مظلومی با اشاره به این مطلب که سهم‌بندی‌ها را مبنا در هدف‌گذاری در استان‌ها قرار دادیم گفت: خوشبختانه بیمه تعاون استان گیلان فراتر از این مبنا تولید حق بیمه کرده است و گیلان ۳ درصد تولید حق بیمه دارد.

حل بسیاری از مشکلات کشور در گرو اصلاح مدیریت‌ است

سید‌کاظم دلخوش‌ نیز ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی همواره تلاش شد تا بیمه از دست دولت خارج شود و امروز به‌ جز بیمه ایران، بیمه دولتی دیگری نداریم.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت پرورش‌ مدیر برای پُست‌های مدیریتی مختلف در سطح کشور خاطرنشان کرد: با قوی‌تر شدن مدیریت‌ها در کشور بسیاری از مشکلات حل می‌شود و برای پرورش مدیر در دل صنعت بیمه هم باید کار و تلاش شود.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: بخش تعاون و تعاونی‌ها نیز باید توسعه یابد و از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در این بخش استفاده شود.

Share