در نهمین روز از دهه مبارک فجر صورت پذیرفت:

افتتاح ساختمان شعبه توزیع برق دهکاء در کیاشهر| تعمیرات و نگهداری ۱۶۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط

در نهمین روز دهه مبارک فجر ۱۳۹۹ ساختمان شعبه توزیع برق دهکاء از توابع شهرستان آستانه اشرفیه و شهر کیاشهر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی مراسمی باحضور حجت الاسلام و المسلمین امیدی امام جمعه بندر کیاشهر، دکتر حمید رضایی فرماندار آستانه اشرفیه، دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل توزیع برق گیلان بهمراه مهندس محمدعلی میری نرگسی قائم مقام اجرایی در امور شهرستانها، مهندس سید رسول اشرف مدیر توزیع برق آستانه اشرفیه و جمعی دیگر از مسئولین این شهرستان، شعبه توزیع برق دهکاء به افتتاح رسید.

در آیین افتتاح این ساختمان اداری، محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: بمنظور تسهیل در ارائه خدمات به مناطق روستایی بندرکیاشهر، شعبه توزیع برق دهکاء با برنامه ریزی قبلی احداث و امروز مورد افتتاح قرار گرفت و تعداد ۲۴ روستا و قریب به ۱۲ هزار مشترک از خدمات این شعبه توزیع برق بهره‌مند خواهند شد.

وی اضافه کرد: تعمیرات و نگهداری ۱۶۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۳۳۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف برعهده این شعبه توزیع برق می‌باشد و با استقرار بخش اداری و اتفاقات از این پس خدمات توزیع برق گیلان با کیفیت بهتر و سریع‌تر از قبل در اختیار مشترکین محترم این منطقه قرار خواهد گرفت.

هنرمند در پایان تاکید کرد: از ابتدای سال و باتوجه به انباشت میزان فرسودگی شبکه‌های توزیع برق از سالیان گذشته و با تلاش شبانه روزی همکاران صف و ستاد اینشرکت دو طرح بزرگ و جهادی جایگزینی شبکه‌های فرسوده با کابل خودنگهدار و همچنین طرح افزایش تاب آوری شبکه‌های فشار متوسط به اجراء درآمده است و عزم شرکت توزیع برق گیلان اجرای مداوم این طرح‌ها تا حصول نتیجه یعنی رفع مشکلات و جلب رضایت مشترکین محترم است.

Share