در هفتمین روز از دهه فجر؛

از افتتاح یک واحد بومگردی در روستای نصیرمحله تا پل ارتباطی شادنشین

با حضور محمد حسن پور سرپرست فرمانداری شهرستان شفت، سه طرح افتتاح و عملیات اجرایی یک پروژه نیز آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور محمد حسن پور سرپرست فرمانداری شهرستان شفت، سه طرح افتتاح و عملیات اجرایی یک پروژه نیز آغاز به کار کرد. ارزش ریالی این پروژه ها بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

امروز ۱۸ بهمن با حضور محمد حسن پور سرپرست فرمانداری شهرستان شفت و محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، ساختمان جدید شعبه شرکت توزیع برق احمدسرگوراب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شعبه توزیع نیروی برق احمدسرگوراب شفت ۱۱ هزار مشترک را تحت پوشش خواهد داشت و بهره برداری از این شعبه باعث می‌شود در اسرع وقت و با امکانات بیشتر خدمات مطلوب به مشترکین ارائه شود.

آغاز عملیات اجرایی اصلاح و جایگزینی ۲۲۰۰ متر شبکه فرسوده

همچنین با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان شفت و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، عملیات اجرایی اصلاح و جایگزینی ۲۲۰۰ متر شبکه فرسوده مسی به کابل خودنگهدار با اعتبار ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در روستای مرخال شهرستان شفت نیز آغاز شد.

پل ارتباطی شادنشین افتتاح شد

افتتاح پروژه‌های دهه فجر به روستای شادنشین شهرستان شفت نیز رسید. در ادامه برنامه‌های افتتاح پروژه‌های دهه مبارک فجر، پیش از ظهر امروز با حضور محمد حسن پور سرپرست فرمانداری شهرستان شفت پل ارتباطی شادنشین ( مسیر ارتباطی روستای چوبر به روستای شادنشین، مبارک آباد، دالکه سرا و امامزاده اسحاق ) به طول ۷ متر و با اعتبار ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و با تلاش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان شفت به بهره برداری رسید.

افتتاح یک واحد بومگردی در روستای نصیرمحله بخش احمد سرگوراب

روستای نصیرمحله بخش احمدسرگوراب نیز برای یک افتتاحیه میزبان فرماندار شهرستان شفت بود. یک واحد بومگردی با اعتبار ۲ میلیارد ریال در روستای نصیر محله یکی دیگر از پروژه‌هایی بود که در هفتمین روز دهه فجر با حضور سپرست فرمانداری شهرستان شفت افتتاح شد.

Share