معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان در گفتگو با دیارمیرزا خبر داد؛

پیشرفت فیزیکی۵۰ درصدی ۸/۲ کیلومتر باقیمانده آزادراه قزوین رشت

اوسط اکبری مقدم در بخش دیگری از اظهارات خود درباره ۸/۲ کیلومتر باقیمانده آزادراه قزوین رشت در منطقه رودبار گفت: پیشرفت فیزیکی این بخش از آزادراه به ۵۰ درصد رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  سید حبیب راضی مدیرکل دفتر محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و علی اوسط اکبری مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از آخرین وضعیت کارخانه کموپست در لنگرود بازدید کردند.

علی اوسط اکبری مقدم در حاشیه این بازدید در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه کارخانه پسماند لنگرود از نظر تجهیزات به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی رسیده است، گفت: سوله های تخمیر در حال احداث است و دیوار حائل نیز در حال اجراست و برنامه ریزی ما بر این است که تا پایان تابستان ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه تاکنون ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است، اظهار داشت: باتوجه به تجهیزات برق و سایر موارد نیازمند ۲۵ میلیارد تومان دیگر اعتبار است تا کل مجموعه تکمیل شود.

وی با بیان اینکه کارخانه کمپوست لنگرود پروژه بزرگی است که می تواند سه شهرستان را تحت پوشش خود قرار دهد، گفت: بازدید امروز برای تامین منابع مالی ادامه پروژه صورت گرفته است.

اوسط اکبری مقدم با بیان اینکه کارشناسان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از روند اجرای کارخانه کمپوست کاملا رضایت دارند، تصریح کرد: مجموعه ای از عوامل از جمله استانداری، شهرداری لنگرود و حتی رسانه ها پیگیر اجرای این پروژه هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان تصریح کرد: ۱۱۹ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های پسماند گیلان پرداخت شده است.

پیشرفت فیزیکی۵۰ درصدی ۸/۲ کیلومتر باقیمانده آزادراه

اوسط اکبری مقدم در بخش دیگری از اظهارات خود درباره ۸/۲ کیلومتر باقیمانده آزادراه قزوین رشت در منطقه رودبار گفت: با پیگیریهای مستمر دکتر نوبخت قرارداد این بخش با دو شرکت به امضا رسیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با بیان اینکه بخس باقیمانده مهمترین قیمت آزادراه است، تصریح کرد: بیشترین پل و تونل در همین بخش است و از نظر سرمایه گذاران نیز توجیه اقتصادی ندارد.

اوسط اکبری مقدم با اشاره به تامین مالی پروژه توسط دولت گفت: پیشرفت فیزیکی این بخش از آزادراه به ۵۰ درصد رسیده است.

وی به دیارمیرزا گفت: علاوه بر استاندار گیلان به طور ماهیانه دکتر نوبخت برای آزادراه و راه آهن جلساتی برگزار می کند.

Share