با حضور معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح گیلان؛

حسین اسماعیل زاده به عنوان دادستان نظامی گیلان منصوب و معرفی شد

معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: بهترین شیوه ی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح، ارتقاء آگاهی مجموعه های نظامی ست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور امروز در مراسم معارفه‌ی دادستان جدید نظامی سازمان قضایی نیروهای مسلح گیلان در رشت گفت: درحال حاضر برای هر یک از نیروهای پایور و وظیفه در یگان‌های مختلف نیروهای مسلح سالانه ۶ ساعت آموزش تخصصی برای اگاهی از مقررات و قوانین مرتبط با وظایف این نیروها برگزار می‌شود که توانسته نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع جرایم داشته باشد.

احمد غلامی افزود: نیروهای مسلح زمانی می‌توانند به ایفای مطلوب وظایف محوله‌ی خویش بپردازند که از سلامت، پویایی و دانش لازم برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر میانگین بروز جرایم در نیروهای مسلح در مقایسه با فراوانی آن در دیگر اقشار جامعه بسیار پایین است.

سردار عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم تعامل منطقی یگان‌های مسلح با سازمان قضایی را زمینه ساز ارتقاء نگرش در خصوص حدود وظایف و مقررات و آیین نامه‌ها عنوان کرد و گفت: آموزش حین خدمت از جمله کارکردهایی ست که می‌تواند عملکرد نیروها را ارتقا دهد.

در ادامه‌ی این نشست با قدردانی از سید سجاد موسوی حسنی، حسین اسماعیل زاده به عنوان دادستان جدید نظامی سازمان قضایی نیروهای مسلح گیلان معرفی شد.

Share