تبلیغات در اینستاگرام دغدغه امروز ایرانی ها

تنها با چند هزار تومان و چندین کلیک فالوور های اینستاگرام یک اکانت خاص در یک ساعت چند ده هزار تا افزایش می یافت ولی امروزه به علت آپدیت های جدید اینستاگرام خرید فالوور دیگر کار منطقی نیست.

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش بازی معروف کلش آف کلنز ترند یک دنیای ایرانی ها شده بود و مردم مشغول خریدن چم های کلش آف کلنز بودند

چندی بعد و امروزه این محبوبیت به اینستاگرام و تعداد فالوور های اینستاگرام رسیده است

اکنون تمام ایرانی ها از افراد عادی جامعه گرفته تا سلبریتی های اینستاگرام همه دوست دارند تعداد فالوور بسیار زیادی داشته باشند

ایرانی ها چگونه فالوور خود را افزایش میدهند

کمی پیشتر مردم ایران علاقه به خرید فالوور فیک اینستاگرام داشند

تنها با چند هزار تومان و چندین کلیک فالوور های اینستاگرام یک اکانت خاص در یک ساعت چند ده هزار تا افزایش می یافت ولی امروزه به علت آپدیت های جدید اینستاگرام خرید فالوور دیگر کار منطقی ای نمیباشد

و مردم به روش افزایش فالوور از طریق تبلیغات در اینستاگرام و ساخت کمپین های اینستاگرامی رو آورده اند

وبسایت های تبلیغات در اینستاگرام

امروزه در سطح وب فارسی وبسایت های زیادی در زمینه ساخت کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام فعالیت میکنند که از معروف ترین آن ها میتوانیم به سه مورد زیر اشاره کنیم

  1. تبلیغ چه
  2. دیدوگرام
  3. موبودید

تنها مراجعه به این وبسایت ها میتوانید ببینید چه حجم بالایی از پیج های اینستاگرامی هستند که در این وبسایت ها به عنوان تبلیغ دهنده در اینستاگرام فعالیت میکنند و علت این امر تنها حجم بالایی درخواست ها برای تبلیغ در اینستاگرام میباشد

تبلیغات در اینستاگرام خوب است یا بد؟

تبلیغات اینستاگرامی

بیماری کوید-۱۹ امروزه باعث بسته شدن و یا کساد شدن بسیاری از کسب و کار های فیزیکی یا به عبارتی آفلاین شده است

همین امر باعث شده است سیل عظیمی از افراد به اینستاگرام روی آورند و به آن به عنوان یک محل مناسب برای کسب و کار نگاه کند

اگر شما یک پیج خوب بتوانید در اینستاگرام برای خود بسازید میتوانید تبلیغات بسیار زیادی را پذایرای کنید و در نتیجه درآمد خوبی داشته باشید

آموزش تبلیغات در اینستاگرام

ولی سوال اصلی اینجاست! اگر شما یک صجفه اینستاگرامی تازه کار دارید و قصد دارید یک تبلیغ خوب در اینستاگرام بکنید چه کار هایی باید انجام دهید ؟به چه فاکتور های در زمان انجام تبلیغات خود باید توجه کنید

توجه به تعرفه تبلیغاتی

هزینه تبلیغات در اینستاگرام

یکی از مهم ترین موضوع هایی که نیاز است شما به آن توجه کنید حتما باید از چندین پیج مختلف قیمت بگیرید تا بتوانید نرخ واقعی را از غیر واقعی تشخیص دهید

امر دیگری که توجه به آن بسیار اهمیت دارد درخواست تخفیف میباشد

تبلیغات یک محصول دیجیتال میباشد هزینه ای برای تهیه آن صرف نمیشود که حداقل قیمتی داشته باشد پس تا میتوانید تخفیف بگیرید

توجه به تخصصی بودن پیج مورد نظر

اگر یک دقت به پیج هایی که بیشترین تاثیر را در تبلیغات دارند بکنید میبنید که این پیج ها تخصصی هستند و در یک زمینه خاص تولید محتوا میکنند

در نتیجه یک قشر خاصی از جامعه آن را دنبال میکند پس شما میتوانید با یافتن بهترین پیج که فالوور های آن مخاطبین هدف شماس بیشترین تاثیر ممکن را بگیرید

دقت به فالوور فیک

حتما صحفه اینستاگرامی را کامل برسی کنید تا در میان فالوور ها و لایک های خود موارد فیک نداشته باشد

حتما باید برای این موضوع وقت کافی بزارید چرا که در صورت اشتباه پول شما دود خواهد شد

استفاده از ابزار های آنالیز پیج اینستاگرام

شما با استفاده از ابزار های خاص که بهترین مورد ابزار تحلیل پیج اینستاگرام سایت tablighche میباشد که در طول یک هفته با برسی کامل پیج اینستاگرام مورد نظر زیر و بم این پیج را برای شما مشخص میکند تا بهترین تصمیم را بگیرید

انواع تبلیغات در اینستاگرام

 اینفلوئنسرمارکتینگ

یکی از بهترین روش ها که بیشترین تاثیر را در برند سازی شما دارد همکاری با اینفلوئنسر های میباشد

شما عقد قرداد با شخصیت های معروف اینستاگرام اقدام به تبلیغات که بیشتر به صورت استوری میباشد سیل عظیمی از مخاطبین را به سایت خودتان سرازیر میکنید

این مخاطبین با نام برند شما آشنا میشوند و همین موضوع باعث میشود همیشه در ذهن آن ها باقی بمانید

تبلیغات در صفحات پربازدید اینستاگرام

پیج های اینستاگرامی که به خاطر موضوع آن ها نه افراد پشت آن ها معروف شده اند مانند پیج های کمدی یا شاعرانه یکی از کیس های بسیار خوب برای شما میباشند

به خاطر قیمت پایین تر از اینفلونئسر مارکتینگ

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

این تبلیغات معمولا هزینه‌های زیادی دارند و مناسب برندهای بزرگ‌تر هستند. متأسفانه در ایران امکان استفاده از این سرویس به صورت مستقیم وجود ندارد. پس اگر تمایل به استفاده از این روش برای تبلیغات در اینستاگرام دارید باید یا از واسطه‌های خود در خارج از ایران یا از آژانس‌های واسطه‌ی معتبر در ایران کمک بگیرید. اگر سراغ این آژانس‌ها می‌روید حتما با افرادی که همکاری کرده‌اند صحبت کنید تا از کیفیت و نتایج تبلیغات اطمینان پیدا کنید. بسیار مراقب باشید چرا که انجام این نوع از تبلیغات در ایران ریسک زیادی دارد؛ اگر اینستاگرام متوجه این موضوع بشود، نه‌تنها هزینه‌ی پرداختی شما سوخت می‌شود، بلکه به علت عدم رعایت قوانین به شما امتیاز منفی خواهد داد! در صورتی هم که نمی‌توانید یا نمی‌خواهید این ریسک را بپذیرید دانستن کلیت این فرایند خالی از لطف نیست.

در این نوع از تبلیغات در اینستاگرام کلمه‌ی حمایت شده یا اسپانسر شده (Sponsored) در بالای پُست تبلیغاتی نمایش داده می‌شود و باتوجه به انتخاب شما امکانات دیگری هم در این پُست تبلیغاتی ممکن است وجود داشته باشد. در این روش، کسب‌وکارها می‌توانند براساس مکان، جنسیت، رده سنی، زبان، علایق و … مخاطبان هدف خود را مشخص کنند. تبلیغات اسپانسری اینستاگرام، مطابق شکل در چند دسته انجام می‌گیرند. اینستاگرام از شما می خواهد هدف خود را از تبلیغات مشخص کنید.

Share