معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان؛

استفاده از نیروی‌های درون سازمانی در اولویت انتصابات است|در انتخابات تحت تاثیر هیچ جناحی نیستیم

احکام‌ نادر خوارزمی به عنوان سرپرست معاونت امور سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت و علی‌اکبر پورعلی به عنوان سرپرست معاونت امور عمرانی فرمانداری اهدا شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه ستاد بحران فرمانداری رشت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان برگزار شد.

محمود قاسم نژاد در این جلسه با اشاره به معارفه معاونین سیاسی امنیتی و هماهنگی امور فرمانداری شهرستان رشت گفت: مسئولیت‌های واگذار شده برای انجام وظیفه و خدمت مطلوب به مردم است و اگر موضوع خدمت را از این پست‌ها کنار بگذاریم هیچ چیزی از آن باقی نخواهد ماند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان تاکید کرد: از دوران کوتاه خدمت برای خدمت کردن به مردم استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه همگرایی و هم صدایی با اقشار مختلف مردم و دستگاه‌های اجرایی از وظایف حوزه معاونت سیاسی است، گفت: کشورهای همسایه ما به سمت غرب گرایش بیشتری دارند و از این که انقلاب، جمهوری اسلامی و آرمانهایش گسترش یابد نگران هستند.

قاسم نژاد با بیان اینکه برای گسترش آرمانهای نظام جمهوری اسلامی در سراسر دنیا در ابتدا نیاز است که مسئولین در کنار هم باشند، اظهار کرد: ایجاد امید از وظیفه کارگزاران نظام و دولت است.

وی افزود: علی رغم تمام تحریمها نظام جمهوری اسلامی با قدرت ایستاده است و می‌طلبد که همه کارگزاران نظام همگرایی داشته باشند تا از این گذرگاه‌های سخت عبور کنیم.

قاسم نژاد با اشاره به اینکه حوزه معاونت سیاسی نقش مهمی در ایجاد روحیه نشاط، امید و افزایش درصد مشارکت‌ مردم دارد، یادآور شد: کسی که در این سمت منصوب می‌شود باید این ویژگی‌ها را داشته باشد و آنها را اجرایی کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی با تاکید بر اینکه یکی از اقدامات بزرگ حوزه سیاسی و امنیتی بحث انتخابات است، افزود: در چند ماه آینده انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را در پیش داریم و اجرای این کار بر عهده معاونت سیاسی و امنیتی بوده و انتظار داریم برنامه ریزیهای دقیق و نشست‌های مختلفی در این مورد برای پرشور برگزار شدن هرچه بیشتر انتخابات برگزار شود.

قاسم نژاد با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی همیشه ابتدا به خداوند و بعد بر مردم تکیه داشته است، افزود: صیانت از آرا از دیگر وظایف حوزه سیاسی و امنیتی است و در این مسیر باید نگاه ما به قانون باشد و سلیقه‌های شخصی را دخیل نکنیم تا به جامعه این اطمینان را بدهیم که تحت تاثیر هیچ جناحی نیستیم.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود در مورد حوزه عمرانی نیز گفت: علاوه بر پیگیری پروژه‌های عمرانی و اتمام آن طرح‌های نیمه تمام‌ باید اولویت‌بندی شوند که این بر عهده معاونت عمرانی شهرستان قرار دارد.

قاسم نژاد یادآور شد: توسعه امور روستایی و کیفیت بخشی به خدمات عمومی از دیگر وظایف معاونت عمرانی است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه همکاری با سپاه، بسیج، ائمه جمعه و دستگاه‌ها همیشه مورد تاکید وزارت کشور بوده است، افزود: باید معاونین عمرانی و سیاسی این را مد نظر داشته باشند و در حوزه سیاسی علاوه بر حرکت در مسیر گفتمان دولت با اصحاب رسانه همکاری داشته باشد.

قاسم نژاد با اشاره به انتصابات صورت گرفته گفت: بر اساس قانون استفاده از نیروی‌های درون سازمانی و شناسایی‌ انها در اولویت انتخاب بوده است و بر همین اساس دو تن از افراد خوش نام و باسابقه که از بدنه وزارت کشور هستند برای این دو پست برگزیده شدند.

در ادامه این جلسه احکام‌ نادر خوارزمی به عنوان سرپرست معاونت امور سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت و علی‌اکبر پورعلی به عنوان سرپرست معاونت امور عمرانی فرمانداری اهدا شد.

Share