شهردار لشت نشا در واکنش به اظهارات عضو شورا مطرح کرد:

کارگران شهرداری لشت نشا ۲۶ ماه است که به صورت مرتب حقوق می‌گیرند

شهردار لشت نشا اظهار داشت: به خاطر گزارشات مستمر و کذب برخی عزیزان ۶ بار شهرداری لشت نشا مورد بازرسی قرار گرفته و اگر مرتکب خلافی شده بودم اکنون شهردار این شهر نبودم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدحسن میرهاشمی، شهردار لشت نشا در گفتگویی با لشت نشا خبر در واکنش به اظهارات محمد صادقی، عضو شورای شهر لشت نشا(اینجا بخوانید) اظهار داشت: آقای صادقی در بخشی از اظهارات خود در عنوان کردند که ۱۹۶ میلیون تومان پول که جهت هزینه در آتش‌نشانی تخصیص یافته بود، معلوم نیست چه شده است؟ که بنده در راستای تنویر افکار عمومی اعلام کنم، مبلغ ۱۱۶ میلیون و پانصد هزار تومان یک دستگاه ست نجات کاتر از فروشگاه آدلر به آدرس خیابان سعدی رشت به مدیریت آقای سعید رفیعی خریداری شد.

وی با اشاره به اینکه تمامی اسناد هزینه‌های شهرداری موجود است و هر زمان نیاز باشد ارائه خواهد شد، تصریح کرد: مبلغ ۸۰ میلیون تومان نیز از این مبلغ مربوط به دوره مدیریتی قبل از اینجانب بوده که در خصوص آن مبلغ باید مدیر وقت پاسخگو باشد البته اطلاع دارم با نظارت مسئولین ذی‌ربط این مبلغ نیز در راستای پیشبرد منافع شهر و شهرداری هزینه شده است.

میرهاشمی ادامه داد: سوال بنده از آقای صادقی، عضو محترم شورای شهر این است که آیا واقعاً نمی‌دانید مبلغ ۱۹۶ میلیون تومان چگونه هزینه شده است یا قصد شما از بیان چنین اظهاراتی چیز دیگری است؟

اگر مرتکب خلافی شده بودم اکنون شهردار لشت نشا نبودم

شهردار لشت نشا همچنین اظهار داشت: به خاطر گزارشات مستمر و کذب برخی عزیزان ۶ بار شهرداری لشت نشا مورد بازرسی قرار گرفته و اگر مرتکب خلافی شده بودم اکنون شهردار این شهر نبودم.

میرهاشمی با بیان اینکه کارگران شهرداری لشت نشا ۲۶ ماه است که به صورت مرتب حقوق می‌گیرند، تأکید کرد: کارگران شهرداری بابت حضور در روزهای جمعه نیز فوق‌العاده تعطیل کاری می‌گیرند به طوری که اگه از کسی حضور روز جمعه رو تقاضا نکنیم دلگیر می‌شوند و خود کارگران داوطلب هستند.

شهردار لشت نشا افزود: از کارگران شهرداری لشت نشا بر خلاف ادوار گذشته کار بعد از ظهر نیز تقاضا نمی‌کنیم.

وی در پایان ضمن درخواست از مسوولین جهت ارائه گزارش‌های درست به مردم، گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور بیش از هر زمان نیازمند تعامل و همکاری تمامی مسوولین جهت پیشبرد اهداف و خدمات‌رسانی به مردم هستیم.

Share