عضو شورای شهر رشت در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد:

نهضت جنگل میرزاکوچک‌ خان منشاء دینی و اعتقادی داشت

شیرزاد با بیان اینکه نهضت جنگل میرزاکوچک‌ خان منشاء دینی و اعتقادی داشته است، افزود: از مهمترین مولفه‌های مبارزاتی میرزاکوچک‌خان جنگلی‌ عدم سازش با بیگانگان و استکبار بود و ایشان در مقابل زیاده‌خواهی، تجاوزگری و توطئه‌های دشمنان محکم ایستادگی کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فاطمه شیرزاد، عضو شورای اسلامی شهر رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهید میرزا کوچک‌خان جنگلی و یارانش و همچنین شهدای روحانی استان گیلان و شهر رشت، گفت: ۱۱ آذر ماه سالروز شهادت مظلومانه میرزاکوچک‌ خان جنگلی، فرزندی دیگر از این سرزمین به دست دشمنان اسلام است.

 وی با محکوم کردن ترور شهید فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان، تأکید کرد: دشمنان آگاه باشند که فرزندان ایران زمین، همیشه پای انقلاب، نظام و کشورشان تا آخرین نفس خواهند ایستاد.

شیرزاد با اشاره به اینکه امروز دشمن و ایادی استکبار از توسعه و پیشرفت ایران اسلامی بیمناک هستند، اظهار کرد: تاریخ پر افتخار کشورمان همواره یادآور رشادت‌ها و دلیری‌های مردمانی عدالت‌خواه و دین‌دار بوده است.

این عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه نهضت جنگل میرزاکوچک‌ خان منشاء دینی و اعتقادی داشته است، افزود: از مهمترین مولفه‌های مبارزاتی میرزاکوچک‌خان جنگلی‌ عدم سازش با بیگانگان و استکبار بود و ایشان در مقابل زیاده‌خواهی، تجاوزگری و توطئه‌های دشمنان محکم ایستادگی کرد.

شیرزاد در ادامه با بیان اینکه ترویج اندیشه‌های والای اسلامی میرزاکوچک خان و تشریح ابعاد مختلف نهضت جنگل در جامعه امروز خصوصا نسل جوان ضروری است، تصریح کرد: میرزاکوچک جنگلی در راه استقلال، دینداری، سرافرازی اسلام و مردم ایران و گیلان به شهادت رسید.

وی در پایان اظهار داشت: بی‌شک ایران اسلامی با تکیه بر تاریخ پرافتخارش و پرورش جوانانی غیور در تمامی عرصه‌های پیش‌رو، با عنایت خداوند متعال پیروز و سربلند خواهند بود.

Share