فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

انهدام باند شرکت هرمی در رودسر و دستگیری ۱۱ تن از اعضا

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی و انهدام یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۱ تن از اعضای آن در شهرستان رودسر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی و انهدام یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۱ تن از اعضای آن در شهرستان رودسر خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در این خصوص بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان رودسر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و محل فعالیت اعضای این باند را در منطقه رامدشت مورد شناسایی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان گیلان به اعزام ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر و دستگیری ۱۱ نفر از اعضای این شرکت هرمی اشاره کرد و بیان داشت: در بازرسی از سوئیت محل فعالیت اعضای این باند، ۱۰ جلد کتاب و جزوه آموزشی و تعدادی فرم‌های مربوط به فعالیت و عضوگیری در شرکت‌های هرمی نیز کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهمان این پرونده غیربومی و از استان‌های مختلف کشور هستند اذعان داشت: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار ملکی خاطرنشان کرد: علیرغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

Share