اداره کل آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیم سال اول تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

چگونگی برگزاری امتحانات نیم سال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در همه دوره های تحصیلی اعلام شد؛ امتحانات نیم سال اول تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در همه دوره های تحصیلی ، در شرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش‌آموزان فراهم باشد، با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی بصورت حضوری برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بر اساس اعلام مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، امتحانات نیم سال اول تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در همه دوره‌های تحصیلی، در شرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش‌آموزان فراهم باشد، با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی بصورت حضوری برگزار می‌شود.

در شرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش آموزان مدارس روزانه دوره‌های اول و دوم متوسطه فراهم نباشد، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی – تربیتی دی ماه در مقاطع تحصیلی متوسطه اول، متوسطه دوم شاخه نظری، دروس عمومی، شایستگی‌های غیر فنی و پایه فنی شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش، غیر حضوری و با مسئولیت معلم و نظارت مدیر مدرسه بصورت برخط انجام می‌شود.

نمره امتحانات پایانی آزمون برخط این دانش آموزان در سامانه شاد و با استفاده از مستندات جمع‌آوری شده از فعالیت‌های آموزشی و تربیتی دانش آموزان در نیم سال اول تعیین می‌شود.

ارزشیابی دروس داخلی و امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم مدارس روزانه که در شهریورماه موفق به کسب نمره قبولی در برخی از دروس نشده‌اند و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی – تربیتی نیم سال اول دروس حضوری و غیرحضوری غیرنهایی داوطلبان آزاد و دانش آموزان مدارس بزرگسالان، آموزش از راه دور، ایثارگران، بر اساس، هم در تمام شرایط با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت حضوری انجام می‌شود.

Share