با حضور جمعی از مسوولین؛

رامین شعبانی رئیس دانشگاه آزاد واحد فومن و شفت شد

ضمن قدردانی از زحمات دکتر سید سجاد گشتی رئیس پیشین، دکتر رامین شعبانی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت با حضورحجت الاسلام نقدی امام جمعه شهرستان، محمدرضا محسنی فرماندار فومن، محمد دوستار دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان برگزار شد.

در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات دکتر سید سجاد گشتی رئیس پیشین، دکتر رامین شعبانی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت معرفی شد.

فرماندار شهرستان فومن با بیان این که امنیت پایدار، بهداشت، محیط زیست و آموزش چهار شاخص توسعه در جوامع مختلف است، نقش دانشگاه برای توسعه جامعه را مورد توجه قرار داد و افزود: فضای ارائه و دریافت خدمات آموزشی بسیار حائز اهمیت است و باید در راستای گسترش آن گام برداشت تا با فراهم شدن بستر آموزش، همگان بهره بگیرند.
وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای اشتغال فارغ التحصیلان، به حفظ توازن برای میزان ورودی و خروجی در دانشگاه پرداخت و افزود: در صورت عدم رعایت این توازن، با مشکل انباشت فارغ التحصیلان مواجه خواهیم شد.
محسنی اظهار کرد: پس از انقلاب اسلامی، بستر توسعه آموزش در کشور فراهم و محقق شده است.
فرماندار شهرستان فومن در این جلسه با بیان این که دانشگاه آزاد فومن در برنامه های گوناگون به ویژه علمی و فرهنگی، مشارکت خوبی در شهرستان داشته است، نقش این دانشگاه را در توسعه دانش و ارتقای سطح تحصیلات دانشگاهی در شهرستان مورد توجه قرار داد.
وی با اشاره به این که فضای دانشگاه، فضایی علمی و فرهیخته است و مقام معظم رهبری نیز به کرسی های آزاداندیشی و فضای تضارب آراء اهمیت داده اند، به جایگاه ویژه دانشگاه در جامعه و اهمیت استمرار فضای آرامش در آن پرداخت.
محسنی با بیان این که وضعیت ساختمان دانشگاه آزاد باید مشخص شود، بر لزوم تسریع در تکمیل احداث و آماده سازی محوطه و راه تردد افراد و خودروها تاکید کرد.

گفتنی است رامین شعبانی دارای مدرک دکتری تخصصی فیزیولوژی و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت است که سوابقی از جمله معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، معاون سما و معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت را در کارنامه اجرایی خود دارد.

Share