فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد:

دستگیری ۶ قمارباز در لاهیجان | میانگین سنی متهمان ۲۵ تا ۳۵ سال است

سرهنگ قاسم جانعلی‌پور، فرمانده انتظامی لاهیجان اظهار داشت: ۶ قمارباز در یک واحد مسکونی حین قماربازی دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: ۶ قمارباز در یک واحد مسکونی حین قماربازی دستگیر شدند.

سرهنگ قاسم جانعلی‌پور در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک واحد مسکونی در یکی از روستاهای بخش رودبنه اقدام به قماربازی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان کرده‌اند، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی بخش رودبنه با انجام تحقیقات نامحسوس و پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی به محل اعلامی اعزام شدند.

این مقام انتظامی به دستگیری ۶ نفر حین قماربازی، کشف آلات و ادوات قمار و ۵ گرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از این مکان اشاره کرد.

سرهنگ جانعلی‌پور با بیان اینکه میانگین سنی متهمان دستگیر شده، ۲۵ تا ۳۵ سال است، تصریح کرد: تمامی متهمان دستگیر شده دارای سابقه دستگیری در زمینه موادمخدر و سرقت هستند که این مسئله نشان دهنده تاثیرگذاری اعتیاد و موادمخدر بر سایر ناهنجاری‌های اجتماعی است.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اعلام اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share