فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

دستگیری ۲۱ نفر اراذل و اوباش در گیلان | میانگین سنی متهمان ۲۴ تا ۳۲ سال است

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۲۱ نفر اراذل و اوباش در اجرای طرح دو روزه مقابله با مخلان نظم و امنیت در گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۲۱ نفر اراذل و اوباش در اجرای طرح دو روزه مقابله با مخلان نظم و امنیت در گیلان خبر داد.

سردار «عزیزاله ملکی» در این خصوص اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح برخورد با اراذل و اوباش به مدت دو روز در سطح استان گیلان اجرا شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در این طرح ۲۱ نفر اراذل و اوباش شناسنامه‌دار که با شرارت، نزاع و درگیری برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز از متهمان تصریح کرد: در اجرای این طرح از ۵۸ واحد صنفی محل تجمع اراذل و اوباش بازدید و ۴ واحد صنفی نیز پلمب شد.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه ۱۴۴ نفر اراذل و اوباش استان برای اخذ تعهد احضار شدند، اذعان داشت: ۲۷ نفر از برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه شناسایی و برای آن‌ها شناسنامه امنیتی تشکیل شد.

سردار ملکی میانگین سنی متهمان دستگیر شده را ۲۴ تا ۳۲ سال عنوان کرد و افزود: متهمان سابقه‌دار برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

Share