ناصر عطایی در جلسه معارفه شهردار رشت:

از مطالبات ۴۰۰ میلیارد تومانی شهرداری رشت از دستگاه‌های دولتی تا ساماندهی نیروهای بلاتکلیف

عطایی با اشاره به اینکه در دوران سرپرستی سعی کردم تلاش، تکاپو و همبستگی در مدیریت شهری را اجرا کنم، اظهار کرد: شهرداری رشت مطالبات زیادی دارد به عنوان مثال در بخش دولتی ۴۰۰ میلیارد طلب داریم که برای وصول آن به همکاری نمایندگان مجلس نیاز داریم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ناصر عطایی، سرپرست شهرداری رشت در جلسه معارفه سیدمحمد احمدی شهردار رشت با بیان اینکه مدیریت شهری بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: امروز متاسفانه حضور مردم در مشارکت‌ها کمرنگ است و شهرداری رشت اقداماتی برای جلب مشارکت مردم انجام داد.

وی همچنین ادامه داد: در شهرداری نیازمند تعامل بین دستگاهی هستیم و بسیاری از قوانین نیز نیاز به بازنگری دارند که در این زمینه نیازمند تدبیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستیم.

شهرداری رشت مطالبات زیادی دارد | وضعیت نیروهای بلاتکلیف شهرداری را مشخص کردیم

عطایی با اشاره به اینکه در دوران سرپرستی تلاش کردم تلاش، تکاپو و همبستگی در مدیریت شهری را اجرا کنم، اظهار کرد: شهرداری رشت مطالبات زیادی دارد به عنوان مثال در بخش دولتی ۴۰۰ میلیارد تومان طلب داریم که برای وصول آن به همکاری نمایندگان مجلس نیاز داریم.

سرپرست شهرداری رشت با بیان اینکه در یک ماه اخیر وضعیت نیروهای بلاتکلیف شهرداری را مشخص کردیم، گفت: در حوزه درآمدی در هفت ماه ابتدایی سال تراز مالی شهرداری مثبت ۱۰۳ میلیارد تومان است.

وی در ادامه با اشاره به دستورالعمل کاهش هزینه‌ها، اعلام کرد: در حوزه خدمات شهری جزو شهرداری‌هایی بودیم که در خط مقدم خدمت‌رسانی قرار داشتیم.

عطایی اظهار داشت: نگاه ما به سمت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است و در حوزه شهرسازی، رشت جزو ۱۲ شهر پایلوت در شهر دوستدار کودک قرار گرفته است.

۱۲ پروژه پسماند با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان در حال اجرا است

سرپرست شهرداری رشت با اشاره به فعالسازی کارگروه ماده ۱۰۱ اظهار داشت: در حوزه معاونت و عمرانی ۱۵ پروژه شاخص مانند دیوارهای حفاظتی، جمع‌آوری آب‌های سطحی و… عملیاتی شده است.

وی در پایان با بیان اینکه ۱۲ پروژه پسماند با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان در حال اجرا است، گفت: در حوزه سیما و منظر در نظر داریم از ظرفیت تولید سازمان استفاده شود و در بخش عمران ۲ کارخانه آسفالت در حال کار هستند.

Share