با حضور سرپرست شهرداری رشت؛

قرارداد پروژه «دوچرخه اشتراکی» منعقد شد | عطایی: هیچ پروژه‌ای نباید نیمه کاره رها شود

با حضور سرپرست شهرداری رشت قرارداد پروژه دوچرخه اشتراکی در محل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری رشت منعقد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، قرارداد پروژه دوچرخه اشتراکی با حضور سرپرست شهرداری رشت و سرمایه گذار پروژه در دفتر سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری رشت منعقد شد.

ناصر عطایی سرپرست شهرداری رشت در این جلسه با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: امروزه توسعه شهرها بدون مشارکت بخش خصوصی امکان پذیر نیست.

وی تصریح کرد: قطعا شهرداری به تنهایی نمی تواند همه مشکلات شهری را حل کند و حضور سرمایه گذاران در اجرای پروژه ها ضروری است.

عطایی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری رشت را سازمان مهم و تاثیرگذار دانست و افزود: تمام تلاش ما این است موانع و تشریفات اداری سرمایه گذاران به حداقل برسد.

سرپرست شهرداری رشت با تاکید بر اینکه دوران سرپرستی دوران گذر نیست مطرح کرد: هیچ پروژه‌ای نباید به واسطه مشکلات مالی در شهرداری نیمه کاره رها شود.

عطایی اذعان داشت: پیام من به سرمایه گذاران این است که با یک مجموعه سر و کار خواهند داشت و قرارداد آن ها با شخص سرپرست و یا شهردار نیست و نگران تغییرات مدیریت نباشند.

وی انعقاد قرارداد “دوچرخه اشتراکی” را گامی موثر برای کاهش ترافیک دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم پروژه های سرمایه گذاری بیشتری در شهرداری رشت منعقد شود.

مریم گل‌احضار رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری رشت نیز در این جلسه پروژه دوچرخه اشتراکی را پروژه ای شاخص دانست و گفت: برای نخستین بار است این پروژه به صورت سرمایه گذاری در یکی از شهرداری های کشور اجرا می شود.

وی هدف از اجرای این پروژه را ترویج فرهنگ حمل و نقل عمومی و کاهش بار ترافیکی سطح شهر عنوان کرد.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری رشت با اشاره به اینکه دوچرخه های استفاده شده در این طرح بیمه می شوند، افزود: هرکس در هر نقطه از شهر می تواند از دوچرخه ها استفاده کند و Gps نیز بر روی دوچرخه نصب خواهد شد.

گل‌احضار خاطرنشان کرد: این پروژه در سه فاز اجرایی می شود و پیش بینی می شود ظرف یک سال آینده هزار عدد دوچرخه تهیه و دراختیار مردم قرار گیرد.

روحانی سرمایه گذار پروژه “دوچرخه اشتراکی” نیز در این جلسه با قدردانی از مساعدت و همکاری مجموعه شهرداری رشت، اظهار داشت: این پروژه متعلق به مردم است و امیدواریم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

سرهنگ کریمی رئیس پلیس راهور استان گیلان نیز در این جلسه از آمادگی کامل پلیس در ساماندهی ترافیک شهر با مشارکت شهرداری رشت خبر داد.

Share