نماینده رشت در مجلس:

آبگرفتگی معابر مردم رشت را خسته و دلزده کرده است

نماینده رشت در مجلس با اشاره به اینکه آب گرفتگی شهروندان را خسته و دلزده کرده است، گفت: مسئولان شهرستان و استان برای مشکل فاضلاب رشت چاره‌اندیشی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از مهر، سیدعلی آقازاده صبح جمعه در نشست با مسئولان محلات غرب شهر رشت با تاکید بر لزوم توجه مسئولین به مشکلات مردم و اهتمام در رفع آنها، اظهار کرد: در برخی از مناطق مردم در حوزه شهری با مشکلات جدی مواجه هستند که متولیان باید با احساس مسئولیت و روحیه ایثارگری جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس و اعضا شورا باید با تمام توان در عرصه خدمت رسانی حضور داشته باشند، گفت: مشکل فاضلاب شهرستان رشت را باید مسئولان شهرستانی و استانی حل کنند، این موضوع آب گرفتگی در برخی از مناطق دیگر مردم را خسته کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وضعیت آبگرفتگی در شهرستانی که به بارش باران سالیانه معروف است قابل پذیرش نیست، بیان کرد: باید چنین دیدارهایی افزایش پیدا کند و مردم باید خواسته‌های خود را از نمایندگان مجلس مطالبه کنند.

وی نمایندگان را خادم ملت دانست و تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و اشتغال امروز گریبانگیر ملت شده و مردم را در زندگی روزمره شأن دچار مشکل کرده است.

آقازاده با تاکید بر لزوم توجه ویژه به رفع مشکلات روستاها و مناطق حاشیه شهر، ادامه داد: به دلیل نوع مدیریت شهری در گذشته امروز رشت تبدیل به یک شهر مخروبه شده است.

Share