فرمانده انتظامی تالش خبر داد:

غرق شدن ۳ نفر از اعضای یک خانواده در سواحل تالش!

سرهنگ حسین جمال‌دار، فرمانده انتظامی تالش گفت: ۳ نفر از اعضای یک خانواده در «طرح ساحلی زمرد» بخش حویق این شهرستان غرق شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی تالش گفت: ۳ نفر از اعضای یک خانواده در «طرح ساحلی زمرد» بخش حویق این شهرستان غرق شدند.

سرهنگ حسین جمال‌دار با بیان این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق ‌شدن ۳ نفر از اعضای یک خانواده در «طرح ساحلی زمرد» بخش حویق شهرستان تالش، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، این خانواده که برای شنا به داخل منطقه شنا ممنوع رفته بودند به دلیل عدم تسلط و مهارت کافی در شنا، دچار غرق شدگی شدند.

وی با بیان اینکه با تلاش تیم غریق نجات مصدومان از آب خارج که مصدوم ۷ ساله در محل فوت و سایر مصدومان ۳۳ و ۴۰ ساله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند که متاسفانه افراد حادثه دیده در بیمارستان فوت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش در پایان از شهروندان و مسافران خواست، در محدوده‌ طرح‌های سالم‌سازی دریا شنا کنند و همکاری لازم را با غریق نجات‌‌ها داشته باشند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

Share