متقاضی خرید باشگاه داماش گیلان در گفتگو با دیارمیرزا:

زمانی با من قرارداد بستند که داماش گیلان منحل شده بود | مشخص شدن تکلیف داماش تا فردا

سهرابی با بیان اینکه زمانی که قرارداد داخلی با من بستند تیم داماش گیلان منحل شده بود و تیم وجود خارجی نداشت! افزود: پس از توافقات اولیه حتی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال زده نشد زیرا واگذاری داماش از نظر قانونی به بنده امکان پذیر نبود و واگذاری مال غیر محسوب می‌شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سامان سهرابی، متقاضی خرید باشگاه داماش گیلان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا در خصوص آخرین وضعیت باشگاه داماش گیلان اظهار کرد: هنوز مالک باشگاه نیستم و یک قرارداد داخلی بسته شده است و فدراسیون و اداره کل ورزش جوانان مرا به عنوان مالک باشگاه نمی‌شناسند.

وی گفت: سال پیش قراردادی بین داماش گیلان و اروند کارون امضا شد که طبق آن قرار شد امتیاز این تیم دسته اولی به داماش گیلان دسته دومی واگذار شود و داماش نیز ظرف مدت ۲۵ روز بعد از آن باید ۳.۵ میلیارد به کارون اروند و ۵۰۰ میلیون به هیات فوتبال خوزستان پرداخت می‌کرد اما داماش تعهدات خود را انجام نداد و در آنجا ذکر شده بود که اگر این پول پرداخت نشود، سهمیه تیم به حالت قبل برمی‌گردد.

از تونایی مالی مناسبی برخوردارم و از لحاظ فنی نیز کاملا با فوتبال آشنا هستم

سهرابی در ادامه با اشاره به اینکه قرار بود بعد از حضور بنده ۵۰۰ میلیون هیأت فوتبال خوزستان پرداخت شود و ۳.۵ میلیارد بدهی دیگر قسط بندی شود، تصریح کرد: پس از اینکه توافقات داخلی با مالکان داماش انجام شد متوجه شدیم که فدراسیون فرصت اندکی برای پرداخت ۴ میلیارد بدهی به داماش داده است و یک میلیارد نیز بابت جریمه دیرکرد از داماش می‌خواهد!

متقاضی خرید باشگاه داماش گیلان در گفتگو با دیارمیرزا افزود: از تونایی مالی مناسبی برخوردارم و از لحاظ فنی نیز کاملا با فوتبال آشنا هستم و به تیم‌های گیلانی عشق می‌روزم اما نه من و نه هیچ فرد دیگری نمی‌تواند ظرف ۴۸ ساعت ۵ میلیارد تومان پول بابت تیمی که به او واگذار نشده است، پرداخت کند.

قرار بود که ۵۰۰ میلیون به هیات فوتبال خوزستان پرداخت شود تا سهمیه به گیلان منتقل شود

سهرابی با تأکید بر اینکه در مذاکراتی که بنده با آقایان الطافی و حاجی‌پور داشتم قرار بود که ۵۰۰ میلیون به هیات فوتبال خوزستان پرداخت شود تا سهمیه به گیلان منتقل گردد و سایر مطالبات اقساطی شود، گفت: ۲ میلیارد تومان برای معوقات بازیکنان در نظر گرفته بودم که ۸۵ درصد قراردادشان را نیز دریافت نکرده‌اند و ۲۰ درصد از قرارداد فصلی آتی آن‌ها نیز باید پرداخت می‌شد، همچنین بدهی‌های دیگری نیز وجود داشت که قرار بود آنها را تسویه کنم.

زمانی که قرارداد داخلی با من بستند تیم داماش گیلان منحل شده بود

وی با بیان اینکه زمانی که قرارداد داخلی با من بستند تیم داماش گیلان منحل شده بود و تیم وجود خارجی نداشت! افزود: پس از توافقات اولیه حتی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال زده نشد زیرا واگذاری داماش از نظر قانونی به بنده امکان پذیر نبود و واگذاری مال غیر محسوب می‌شد.

متقاضی خرید باشگاه داماش گیلان همچنین در گفتگو با دیارمیرزا ادامه داد: با توجه به تحریم‌ها و همچنین قانون پولشویی نمی‌توانم در یک فرصت ۳ روزه ۵ میلیارد تومان از ترکیه وارد ایران کنم، بنابراین در این راستا باید مسئولین گیلانی وارد عمل شوند و مشکلات داماش را حل کنند تا سهمیه این تیم در گیلان حفظ شود.

سهرابی با اشاره به اینکه بنده از شورا، شهرداری، دولت، مجلس و سایر ارگان‌ها پولی دریافت نکرده‌ام و فردی مستقل هستم و روی پای خودم ایستاده‌ام؛ اظهار کرد: نه برای حضور در انتخابات آمده‌ام، نه به دنبال بازارگرمی هستم و نه چیز دیگری و اگر داماش نشود و مسئولین همکاری نکنند حتما سهمیه تیم دیگری را از خارج از استان خریداری می‌کنم و به گیلان می‌آورم چون می‌خواهم در فوتبال گیلان باشم.

احتمالا تا فردا مشخص می‌شود که وضعیت داماش چگونه خواهد بود

وی با بیان اینکه احتمالا تا فردا مشخص می‌شود که وضعیت داماش چگونه خواهد بود، اظهار کرد: آنچه که من به دنبال آن هستم این است که مسئولان استان با فدراسیون فوتبال و کارون اروند مذاکره کنند تا فرصتی یک ماهه برای واریز بدهی ۵ میلیارد تومانی داده شود.

متقاضی خرید باشگاه داماش گیلان در گفتگو با دیارمیرزا افزود: طی این روزها صرفا به عنوان یک شهروند پیگیر کارهای داماش بودم و حتی برخی از دوستان به بنده گفتند که تیم را رها کن و به کار خودت برس زیرا این تیم مشکلات بسیاری دارد! این را نیز باید بگویم که استوری درخواست کمک بنده از مسئولین برای جو دادن به رسانه‌ها نبود بلکه تنها به عنوان یک گیلانی و دوستدار فوتبال گیلان می‌خواستم سهمیه تیم داماش در لیگ دسته اول از بین نرود.

سهرابی در پایان با اشاره به اینکه کادر فنی تیم را بسته بودم و منتظر شروع تمرینات بودیم اما در بلاتکلیفی هستیم، اظهار کرد: کاردفنی تیم کاملا متشکل از افراد بومی باسواد بود زیرا بنده با پیشکسوتان گیلان در ارتباط هستم و بزرگ شده مکتب استاد احمد صومی هستم.

Share