دیارمیرزا گزارش می‌دهد:

داماش آماده انتقال به مالک جدید | سهرابی: منتظر انجام امور اداری انتقال باشگاه هستم

سهرابی با بیان اینکه طبق توافقی که با مالکین داماش کردم، منتظر انجام کارهای اداری و انتقال باشگاه هستم، تصریح کرد: براساس قراردادی که امضاء کرده بودیم قرار بود کارهای اداری انتقال باشگاه ظرف مدت ۲۰ روز انجام شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با توجه به پرداخت بدهی باشگاه داماش گیلان به کارون اروند و برطرف شدن مشکلات این تیم و جلوگیری از انحلال باشگاه، به نظر می‌رسد مشکلی برای انتقال تیم داماش به مالک جدید وجود ندارد.

سامان سهرابی در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا در خصوص آخرین وضعیت واگذاری داماش گیلان به وی اظهار کرد: در ابتدا از جناب آقای دکتر نوبخت و استاندار گیلان تشکر ویژه می‌کنم زیرا به داد مردم شهر رشت و تیم داماش گیلان رسیدند و از خطر سقوط داماش به دسته پایین‌تر جلوگیری کردند.

متقاضی خرید باشگاه داماش گیلان در ادامه با بیان اینکه هواداران داماش و رسانه‌های استان نقش مهمی در حل مشکلات باشگاه داماش ایفا کردند، تصریح کرد: دست تک‌تک هواداران داماش را می‌بوسم که با فریادهایشان مشکلات باشگاه را به گوش مسئولین رساندند.

وی همچنین بیان کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان استان و رییس هیات فوتبال گیلان تشکر می‌کنم که در جهت حل مشکل داماش به مدد ما آمدند و انتظار همکاری مستمر از این عزیزان را دارم.

سهرابی با بیان اینکه طبق توافقی که با مالکین داماش کردم، منتظر انجام کارهای اداری و انتقال باشگاه هستم، تصریح کرد: براساس قراردادی که امضاء کرده بودیم قرار بود کارهای اداری انتقال باشگاه ظرف مدت ۲۰ روز انجام شود و تنها چند روز به پایان مهلت باقی مانده است اما فعلا کارهای اداری انجام نشده است.

وی همچنین تأکید کرد: تمامی شرایط آماده است و کادرفنی باشگاه نیز مشخص شده‌اند و به محض واگذاری تیم به بنده، فعالیت خود را آغاز خواهیم کرد.

متقاضی خرید باشگاه داماش گیلان با اشاره به اینکه تیم ملوان اسپانسر خود را مشخص کرده است و از سه هفته پیش تمرینات خود را شروع کرده حتی برخی بازیکنان ما را جذب کرده، افزود: همچنین شهرداری آستارا و چوکا تالش نیز در شرایط بازی هستند و با اضافه کردن چند بازیکن به تیم آماده حضور در لیگ خواهند بود اما داماش از سایر تیم‌ها عقب مانده است و امیدوارم هرچه سریع‌تر کارهای نهایی واگذاری باشگاه به سرانجام برسد.

وی گفت: پس از واگذاری باشگاه به بنده طبق توافقی که شده، بدهی باشگاه در چند سال اخیر به هیأت فوتبال گیلان، بدهی بازیکنان و حقوق کادر و بازیکنان را پرداخت خواهم کرد، همچنین باید برای جذب چند بازیکن نیز اقدام نماییم.

سهرابی در پایان درخواست کرد برای شادی هواداران و مردم رشت کارها سریع‌تر انجام شود تا بتوانیم با قدرت کار خود را شروع کنیم و نتایج مورد قبول هواداران را به دست آوریم.

Share