اولین صید سه امتیازی سفیر گیلان در لیگ والیبال دسته اول کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در چارچوب هفته سوم لیگ دسته اول والیبال ایران، تیم سفیر گیلان عصر امروز توانست در بابلسر میزبان خود را با نتیجه قاطع سه بر صفر با شکست متوقف کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از تسنیم ،در چارچوب هفته سوم لیگ دسته اول والیبال ایران، تیم سفیر گیلان عصر دیروز توانست در بابلسر میزبان خود را با نتیجه قاطع سه بر صفر با شکست متوقف کند.

photo_2015-11-30_10-12-59بنابر این گزارش این مسابقه با قضاوت محمدعشق دوست سرداور و محمدعلی نظام‌دوست داور دوم انجام گرفت و در نهایت تیم رشتی موفق شد در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۲ تیم مهرکام بابلسر را مغلوب کند.

در این دیدار شاگردان فرید آخوندزاده با ترکیب اولیه جواد نجات صفوی، شعیب ریحانی، یاسر معدنی، میلاد مرادی و امیر حسین منتظر به میدان رفتند و موفق شدند تا به نخستین برد خود در این فصل دست پیدا کنند.

تیم سفیرگیلان در دو هفته ابتدایی برابر تیم‌های سازمان عمران شهرداری ساری و کاله جوان آمل با نتایج مشابه سه بر یک متوقف شده بود.

در مرحله نخست لیگ دسته اول والیبال بیست تیم در چهار گروه تقسیم شده اند و تیم سفیر گیلان در گروه چهارم این رقابت‌ها با تیم‌های سازمان عمران شهرداری ساری، کاله جوان آمل، مهرکام بابلسر و ترکمن صحرای آق قلا در یک گروه قرار دارد.

تیم سفیر‌گیلان باید در دیدار بعدی خود روز ۲۵ آذرماه در رشت به مصاف تیم ترکمن صحرای آقلا گنبد به میدان برود.

tel final1

Share