سرپرست تیم والیبال سفیر گیلان:

آینده ی خوب و روشنی در انتظار «سفیر گیلان» خواهد بود/با حضور این تیم هیجان به والیبال گیلان بازگشته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مهرداد ورزلدوست سرپرست تیم والیبال سفیر گیلان با اشاره به اینکه این تیم به عنوان تیم منتخب گیلان با استخوان بندی بومی متشکل از اکثریت ۹۰ درصدی بازیکنان گیلانی و بالاخص اهل رشت گفت: سر مربی این تیم یکی از اساطیر والیبال گیلان ، ملی پوش سابق ، آقای فرید آخوند زاده است و در کنار او ، آقای فرهاد صبوری که از پاسورهای اسبق لیگ منتخب گیلان است به مربی گری می پردازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبر آزاد ،مهرداد ورزلدوست سرپرست تیم والیبال سفیر گیلان با اشاره به اینکه این تیم به عنوان تیم منتخب گیلان با استخوان بندی بومی متشکل از اکثریت ۹۰ درصدی بازیکنان گیلانی و بالاخص اهل رشت گفت: سر مربی این تیم  یکی از اساطیر والیبال گیلان ، ملی پوش سابق، آقای فرید آخوند زاده است و در کنار او، آقای فرهاد صبوری که از پاسورهای اسبق لیگ منتخب گیلان است به مربی گری می پردازد.photo_2015-12-05_13-41-571

مهرداد ورزلدوست با اشاره به توانمندی و شایستگی تیم سفیر گیلان گفت: با توانایی که از این تیم و بازیکنان آن سراغ دارم، این تیم لیاقت حضوری پررنگ تر در لیگ والیبال کشور را دارد که متاسفانه به دلیل بی توجهی ها و اختلافات سلیقه ای موجود تا به امروز ناکام مانده بود.

وی با سپاس از حضور و حمایت مردم گفت: پس از گذشت چندین سال از حضور تیم والیبال داماش امروز با تشکیل تیمی با نام سفیر گیلان و حضورش در لیگ باشگاه های کشور، احساس می کنم جنب و جوش و هیجان به والیبال استان گیلان بازگشته و به عنایت پروردگار حتی در اولین بازی خانگی خود با استقبال خوب مردم مواجه شد که نشان دهنده ی رضایت و شادمانی علاقه مندان این ورزش از تشکیل چنین تیمی می باشد.

وی با جمع بندی کلی مسابقات انجام شده و بررسی نتایج ابراز نسبت به نتایج بهتر و برد این تیم در مسابقات آتی و موفقیت روز افزون آن ابراز امیدواری کرد.

سرپرست تیم والیبال سفیر گیلان با تاکید بر اینکه ورزش گیلان روز به روز در حال پیشرفت است گفت: با جمایت آقای رهنما ، مدیر کلی ورزش دوست که خود از اساتید و بزرگان رشته ی ورزشی کاراته چه در ایران بلکه با برندی جهانی و سابقه ی سرمربی گری تیم ملی ملقب به امپراطور کاراته ی ایران است، پس از استارت و تشکیل این تیم، روح و نفسی دوباره در والیبال دمیده شد.

وی با درخواست کمک و یاری رسانی از سوی  تمام بزرگان، پیشکسوتان و علاقه مندان این رشته ی ورزشی  و حمایت همگان با هر اندیشه یا تفکری از این تیم به عنوان تنها نماینده ی استان گیلان در لیگ کشوری شده، خواستار کنار گذاشتن اختلاف نظر و سلیقه های موجود در راستای موفقیت تیم سفیر  و کسب جایگاه واقعی خود و حتی حضورش در سوپر لیگ کشور شد.

ورزلدوست با تاکید بر غیر قابل پیش بینی بودن رشته های ورزشی خاطر نشان کرد: این تیم روز به روز رو به رشد بوده و به اعتقاد من آینده ی خوب و روشنی در انتظار این تیم خواهد بود . ان شا ا… با لیاقت و شایستگی های بارز این تیم در آینده شاهد صعوداش به سوپر لیگ باشیم و این تیم سکوی پروازی باشد برای صعود خصوصا جوانان و نوجوانان استان گیلان و حضورشان در اردوهای بزرگسالان و حتی در سطح ملی.

وی با سرمایه شماردن مردم برای ورزشکاران و تاکید بر تاثیر گذاری و روحیه بخش بودن حضور مردم و طرفداران در ورزشگاهها از مردم خواست که تیمها را در ورزشگاهها تنها نگذارند .

وی در پایان خطاب به مسئولین افزود : با توجه به وجود معضلات و اتفاقات ناگوار و افزایش آمار اعتیاد و میزان تاثیر گذاری ورزش در جلوگیری از بروز حوادث ناگوار این چنینی، از مسئولین محترم خواهشمندم هر کمکی که در توان دارند بکار گرفته و برای بهبودی اوضاع اجتماعی از طریق ترویج ورزش اقدام کنند.

tel final1

Share