رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت خبر داد؛

خانه میرزا تجهیز و بازسازی می‌شود | احداث «خانه کتاب» در محله دیانتی رشت

محمدی از احداث «خانه کتاب» در محله دیانتی رشت خبر داد و گفت: پانزده هزار جلد کتاب در این خانه کتاب جانمایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ناصر عطایی سرپرست شهرداری از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت بازدید کرد.

 عطایی در این بازدید سازمان فرهنگی را یکی از سازمان‌های تاثیرگذار شهرداری رشت عنوان کرد و افزود: سازمان فرهنگی شهرداری می‌تواند قوی‌تر و با برنامه ریزی دقیق‌تر به رسالت خویش عمل کند.

وی فرهنگ‌سازی را یکی از رسالت‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت عنوان کرد و بیان داشت: بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌ها را می‌توان با فرهنگ‌سازی حل کرد.

سرپرست شهرداری رشت با اشاره به اینکه سازمان شهرداری مظلوم واقع شده است گفت: شهرداری از بدو تولد تا مرگ بیشترین خدمات را به مردم ارائه می‌دهد.

 عطایی به ضرورت همدلی و ثبات در مجموعه شهرداری تاکید کرد و گفت: از اعضای محترم شورای شهر قدردانی می‌کنم که در سریع‌ترین زمان ممکن شهردار را انتخاب کردند.

وی با اشاره به اینکه کار فرهنگی ظرافت خاصی نیاز دارد مطرح کرد: اگر در بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی با ظرافت ورود نکنیم نتیجه عکس می‌دهد.

سرپرست شهرداری رشت به ضرورت همگرایی بین دستگاهی برای برون رفت از چالش‌های موجود تاکید کرد و یادآور شد: آنچه امروز به ما آسیب می‌زند گسست بین دستگاهی است و باید تفکرات جزیره‌ای را کنار بگذاریم.

 عطایی خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت می‌تواند با انعقاد تفاهم نامه‌های چند جانبه در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای جوانان گام بردارد.

سرپرست شهرداری رشت مشارکت مردمی را حلقه مفقوده در مدیریت شهری دانست و افزود: مشارکت مردمی نیازمند فرهنگ‌سازی است و خروجی اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت باید به افزایش مشارکت‌های مردمی بینجامد.

تجهیز و بازسازی خانه میرزا در دستور کار است

حمید رضا محمدی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت نیز گزارشی از عملکرد این سازمان ارائه کرد.

وی با قدردانی از بازدیدهای سرپرست شهرداری رشت گفت: بازدیدهای سرپرست محترم شهرداری منجر به همدلی و تقویت روحیه کارکنان شهرداری می‌شود.

محمدی با اشاره به مجموعه‌های ورزشی سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری رشت گفت: تجهیز و بازسازی مجموعه‌های ورزشی در دستور کار قرار گرفته و امکانات مجموعه‌های ورزشی تقویت شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت تصریح کرد: در حوزه اجتماعی نیز در زمینه‌های آسیب‌های اجتماعی، مواد مخدر و… اقدامات بسیاری انجام دادیم و تعاملات لازم با دستگاه‌های مربوطه نظیر بهزیستی، کانون پرورش فکری برقرار است.

محمدی خانه میرزا کوچک را آبروی شهرداری و گیلان عنوان کرد و افزود: تجهیز و بازسازی خانه میرزا در دستور کار قرار گرفته و در ۱۱ آذر سالروز شهادت میرزاکوچک خان جنگلی تکمیل خواهد شد.

وی همچنین از احداث «خانه کتاب» در محله دیانتی رشت خبر داد و گفت: پانزده هزار جلد کتاب در این خانه کتاب جانمایی خواهد شد.

گفتنی است سرپرست شهرداری رشت از کلیه واحدهای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت بازدید و با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.

Share