آخرین وضعیت داماش گیلان از زبان هرندی در گفتگو با دیارمیرزا؛

جدایی ۱۷ بازیکن داماش و انتخاب ۳۶ نفر با تست‎گیری | خبرهای خوشی در راه است

سرمربی داماش گیلان گفت: به نظرم طی ۴۸ ساعت آینده خبرهای خوشی برای هواداران داماش گیلان در راه است و ان‌شاءالله مشکل اروند نیز حل خواهد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امید هرندی، سرمربی داماش گیلان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا در خصوص آخرین وضعیت باشگاه داماش گیلان اظهار کرد: ۱۷ بازیکن تیم داماش از جمله ایمان صادقی، احسان ضیایی، میلاد پورمحسن، آزاد جعفرزاده، کنعان طاهرنژاد، سینا شاه‌عباسی، محمد رستمی، سعید طالبی، میعاد یزدانی، میلاد صفایی، سعید باقرپسند، مهدی محمدپناه، محمد غلامی، معراج پورتقی، سجاد موسوی، علی حقدوست و جابر نصیری از تیم جدا شده‌اند.

هزار سنگ جلوی پای آقای سهرابی انداخته‌اند

وی با بیان اینکه آقای سهرابی با تمام جان و دل در حال تلاش است تا باشگاه را سرپا نگه دارد، افزود: هزار سنگ جلوی پای آقای سهرابی انداخته‌اند.

هرندی با اشاره به اینکه تیم داماش در حال تمرین کردن است، اظهار داشت: ۱۷ بازیکن از تیم داماش جدا شدند و توانستیم تا کنون یک بازیکن جذب کنیم و با چهار بازیکن فصل گذشته نیز تمدید کردیم.

سرمربی داماش گیلان همچنین ادامه داد: شرایط را به‌گونه‌ای ایجاد کردند که باشگاه نتوانست آنطور که باید یارگیری کند. همچنین حدود ده بازیکن از فصل گذشته در تیم باقی مانده‌اند که سعی می‌کنیم این بازیکنان را حفظ کنیم مگر اینکه خودشان بخواهند از تیم جدا شوند.

وی در خصوص تست‌گیری هفته گذشته داماش گیلان نیز در گفتگو با دیارمیرزا، اظهار کرد: این تست بهترین تستی که تا کنون برگزار شده است زیرا تمامی مربیان استان گیلان از شرق تا غرب گیلان با ما همکاری کردند.

۲۶۰ نفر در تست داماش شرکت کردند | ۳۶ بازیکن در تست داماش تأیید شدند

هرندی ادامه داد: تست با حضور حدود ۲۶۰ بازیکن بازیکن صورت گرفت که فقط ۱۰ درصد آنها فوتبالیست مبتدی بودند و بقیه بازیکنان، افرادی بودند که حداقل در لیگ گیلان فوتبال کرده بودند و ما توانستیم از این بین ۳۶ نفر را انتخاب کردیم که در نوع خودش بی‌سابقه بود.

سرمربی داماش گیلان افزود: در سال ۸۰ و ۸۱ کمک مرحوم ناصر حجازی بودم در دو سال متوالی تست گرفتیم، سال ۹۱ و ۹۴ بنده سرمرمربی داماش بودم که تست گرفتم و در هیچکدام از این تست‌ها این تعداد فوتبالیست برای تست دادن نیامده بودند و در پست‌هایی که نتوانستیم بازیکن مدنظر خود را انتخاب کنیم، از این بازیکنان استفاده می‌کنیم.

در نوبت صبح و عصر تمرینات خود را انجام می‌دهیم

هرندی با بیان اینکه این ۳۶ در کنار تیم ما خواهند بود و در حال حاضر با ما تمرین می‌کنند، اظهار کرد: در نوبت صبح و عصر تمرینات خود را انجام می‌دهیم؛ در نوبت صبح کار با وزنه را انجام می‌دهیم و در عصر کار با توپ داریم.

وی ضمن تقدیر از استاندار گیلان، فرماندار رشت، هیات فوتبال گیلان، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، خواستار حمایت همه‌جانبه هواداران تیم داماش از این تیم جوان شد.

طی ۴۸ ساعت آینده خبرهای خوشی در راه است | تست‌گیری مجدد در روز جمعه

سرمربی داماش گیلان گفت: به نظرم طی ۴۸ ساعت آینده خبرهای خوشی برای هواداران داماش گیلان در راه است و ان‌شاءالله مشکل اروند نیز حل خواهد.

هرندی در پایان اظهار داشت: با توجه به خیل عظیم فوتبالیست‌های شرکت کننده در تست داماش، تعدادی از مربیان تماس گرفتند و مجددا در جمعه این هفته این بازیکنان را مورد بررسی قرار می‌گیرند.

 

Share