فرماندار انزلی طی ابلاغیه‌ای اعلام کرد:

تفرجگاه‌ها و ورودی سواحل بندرانزلی تا اطلاع ثانوی تعطیل است

اسماعیل میرغضنفری، فرماندار شهرستان بندرانزلی طی ابلاغیه‌ای به دستگاه‌ها و متولیان گردشگری اعلام کرد: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا نسبت به تعطیلی اماکن تفریحی، توریستی و ورودی سواحل تا اطلاع ثانوی اقدام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شهرستان بندرانزلی طی ابلاغیه‌ای به دستگاه‌ها و متولیان گردشگری اعلام کرد: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا نسبت به تعطیلی اماکن تفریحی، توریستی و ورودی سواحل تا اطلاع ثانوی اقدام کنند.

اسماعیل میرغضنفری در این ابلاغیه که سه‌شنبه به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شد، تصریح کرد: متاسفانه در پی تشدید بیماری کووید۱۹ و افزایش مسافرت و حضور گردشگران در شهرستان انزلی به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از هرگونه دغدغه های احتمالی باید از امروز  ۱۵ مهر ۱۳۹۹ تا اطلاع ثانوی تمامی پارک‌ها، مکانهای گردشگری، توریستی و ورودی سواحل با رعایت موازین قانونی مسدود شود.

وی عنوان کرد: شهرستان بندرانزلی همواره میزبان مردم ایران بوده ولی با توجه به شرایط قرمز کرونا به منظور سلامت مردم انزلی و مسافران اکنون سفر به صلاح نیست.

بندرانزلی از مراکز مهم گردشگری در شمال کشور و استان گیلان محسوب می‌شود و در ایام تابستان و نوروز و تعطیلات با ورود شمار زیادی از مسافران به منظور بهره‌گیری از طبیعت زیبا و تفرجگاه‌های این شهرستان مواجه است.

Share