مدیرعامل آبفای گیلان در جلسه شورای مدیران؛

خط قرمز شرکت آبفا کیفیت آب است | در استان گیلان ۱۱۸۲ منبع تولید آب داریم

مدیرعامل آبفای گیلان در جلسه ویدئوکنفرانسی شورای مدیران گفت: موتور محرکه آبفای گیلان حوزه مشترکین است در استان گیلان ۱۱۸۲ منبع تولید آب داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه شورای مدیران شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ستادی، روسای ادارات این شرکت بصورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد.

در این جلسه سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، با تشریح سیاست های این شرکت پس از یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی اظهار داشت: ارتقاء خدمات به مشترکین بسیار مورد تأکید است و مشترکین باید متوجه ارتقاء سطح کیفی خدمات شوند.

وی عبور از تابستان را با تلاش و کوشش مجموعه کارکنان شرکت موفقیت آمیز خواند و افزود: باتوجه به اینکه تابستان امسال کم بارش بود و افزایش مصرف آب همزمان با شیوع ویروس کرونا را در پی داشت که بامدیریت مطلوب، شرایط هم اکنون به ثبات رسیده است.

مدیرعامل آبفای گیلان با تأکید بر اینکه خط قرمز شرکت کیفیت آب است، تصریح کرد: مدیران باید در بخش کنترل کیفی دقت ویژه  و در رفع حوادث و اتفاقات و تأثیر آن بر کیفیت نظارت ویژه داشته باشند.

حسینی همچنین از حوزه مشترکین بعنوان موتور محرکه شرکت یاد کرد و افزود: یکی از چالش های شرکت پس از یکپارچه سازی ساختار مشترکین بود که اطلاعات موجود باید ادغام می شد و طی این مدت این چالش در درآمد و وصول مطالبات شرکت خودنمایی می کرد.

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه استفاده از تأسیسات آبرسانی مشترک و همچنین ارتقاء تأسیسات، اتفاقات خوبی را در ارائه خدمات این شرکت رقم زد اظهار داشت: استفاده از ظرفیت منابع انسانی هر دو شرکت و در کنار هم کارکردن و برخورداری از تجربیات یکدیگر باعث شد در بخش خدمات رسانی گام های موثری برداشته شود.

مهندس حسینی با تشریح برنامه های آتی شرکت تصریح کرد: در مسیر پیش رو باید محکم و قاطع قدم برداشت و با تجربه ۷ ماهه ای که از یکپارچگی شرکت های آب و فاضلاب به دست آمد با قدم های استوار و محکم، در رسیدن به اهداف شرکت و راهبردها تلاش خواهیم کرد.

وی با تأکید بر حفظ انسجام و اتحاد بین مجموعه کارکنان شرکت خاطرنشان کرد: در شرکت همه یک هدف را دنبال می کنند و آن  ارائه خدمات مطلوب به مشترکین است و با توجه به جنس کار متفاوت در شهر و روستا، هم اکنون در قالب شرکت یکپارچه باید مشکلات و تعارضات حل شود.

مهندس حسینی همچنین رعایت نظم و انضباط اداری را از اصول اولیه برای کارکرد مناسب کارکنان دانست و یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، به منظور حفظ سلامت کارکنان لازم است، تردد همکاران به ستاد شرکت کاهش یابد.

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به وسعت دامنه فعالیت شرکت تصریح کرد: برای حل مسائل باید برنامه و براساس اولویت بندی اقدام کرد و از طریق ارتباط موثر با فرمانداران، بخشداران و دهیاران و رعایت سلسله مراتب اداری تعامل و همکاری متقابل را گسترش داد.

وی همچنین افزود: منابع تولید آب شرکت در سطح استان  ۱۱۸۲ منبع است که باید نظارت کامل بر آنها صورت پذیرد و توجه به کیفیت آب، رفع به موقع حوادث و حساسیت و توجه ویژه به محصول و خدمات قابل ارائه شرکت آب و فاضلاب بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل آبفای گیلان با اعلام اینکه ۱۱۹ پروژه فعال در سطح استان در حال اجراست افزود: از این تعداد ۸۸ پروژه تأمین آب روستایی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی است و در بخش اعتبارات ملی ۲۷۲.۶ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

مهندس حسینی در پایان یادآور شد: اقدامات و عملکرد شرکت باید به نحو مطلوب به اطلاع ذینفعان برسد و نقش روابط عمومی در شهرستان ها به منظور انعکاس این گزارشات بسیار حائز اهمیت است .

Share