تاکید محمدیاری لزوم صادرات کیوی از اول مهرماه برای رفاه حال تولید کنندگان

جلوی معیشت دیگران را با مصوبات و تصمیمات غلط خودمان نگیریم

نماینده مردم تالش در مجلس بابیان اینکه مصوبات غلط تاثیر منفی در معیشت اقتصادی مردم دارد،گفت: صادرات کیوی از مهرماه برای رفاه حال تولید کنندگان کلید بخورد تا محصول در اسرع وقت در بازار صادراتی قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسن محمدیاری؛ نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در جهت رفع موانع تولید و فروش کیوی و مشکلات کیوی کاران شهرستان تالش بویژه بخش حویق با حضور در محل بخشداری، جلسه ای را با حضور مسئولین و جمعی از تولیدکنندگان این محصول صادراتی برگزار نمود.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما اعتقاد داریم برای تسریع در بهبود حال تولید کنندگان صادرات کیوی از ۱۵ مهرماه به یک مهرماه تغییر کند.

 وی ضمن حمایت از تولیدکنندگان این محصول ارز آور خاطر نشان کرد: می بایست از تمام ظرفیتهای اقتصادی حوزه انتخابیه برای رفاه حال تولیدکنندگان بهره  بگیرم و این در حالی که ما همیشه شعارمان این بود که اگر نمی‌توانیم برای کسی اشتغال ایجاد کنیم یا در معیشتش تغییری یا ارتقایی انجام بدهیم، حداقل جلوی معیشت دیگران را با مصوبات و تصمیمات غلط خودمان نگیریم که گاهی اوقات هزینه اش را باید مردم بدهند.

 شایان ذکر است پیش از این، در خصوص حل معضلات و مشکلات کیوی کاران شهرستان تالش مورخه ۹۹/۶/۱۰ جلسه ای با حضور محمدیاری، مدیرکل جهاد کشاورزی استان و مسئولین شهرستان تالش در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شده بود.

Share