فرمانده نزاجا در فومن مطرح کرد:

ارتش تمام توان خود را پای کار آورده است | توان نیروهای مسلح در خدمت سازندگی است

فرمانده نزاجا با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح در کنار سپاه به هر تهدیدی در کوتاهترین زمان پاسخ خواهند داد، گفت: از توانمندی این نیروها در حوزه سازندگی نیز استفاده خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه مراسم بهره برداری از طرح‌های اجرا شده توسط نیروی زمین ارتش در شهرستان فومن با بیان اینکه در سوره حمد از صراط مستقیم صحبت شده است، افزود: در صدر اسلام صحابه پیامبر و در زمانه امامان معصوم و ائمه اطهار (ع) صحابه از تمام رفتار و گفتار آنها الگوبرداری می‌کردند که نشان دهنده این بوده که پیامبر، امامان معصوم و ائمه اطهار مصداق عینی صراط مستقیم بودند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه امروز با توجه به نبود پیامبر و امامان معصوم، رهبر معظم انقلاب صراط مستقیم ما محسوب می‌شود، اظهار کرد: امروز باید پشت سر ولی فقیه زمانه ثابت قدم باشیم

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح یکی از افتخاراتشان این است که مستقیم در رکاب رهبری هستند و به دفاع از کیان اسلامی اقدام می‌کنند، گفت: حفاظت از امنیت، تمامیت ارضی، استقلال و ارزش‌های انقلاب برعهده ما است.

امیر سرتیپ حیدری در ادامه با اشاره به اینکه حفظ امنیت و تمامیت ارضی یک بخش از مسئولیت نیروهای مسلح است، تصریح کرد: آنچه که نیروهای مسلح ما را از نیروهای مسلح سایر کشورها متمایز می‌کند همراهی با ولایت و مطیع ولی امر خدا بودن است.

وی با بیان اینکه وجود رهبری صلابت و قدرتی بی بدیل در این جامعه ایجاد کرده که خوشبختانه امروز نیروهای مسلح و ارتش در کنار سپاه آمادگی آن را دارند هر تهدید نامبارکی را در کوتاه‌ترین زمان خنثی کنند، گفت: برای نیروهای مسلح ایران فرقی نمی‌کند این تهدید آمریکا یا رژیم صهیونیستی باشد و یا ائتلاف سعودی آمریکایی.

فرمانده نزاجا با تاکید بر اینکه همواره بیان کرده‌ایم که قصد تجاوز و تهدید به هیچ کشوری را نداریم، ادامه داد: با اقتدار تمام از ارزش‌های انقلاب، حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کنیم.

وی حضور در محور مقاومت را یکی دیگر از اقدامات نیروهای مسلح بعد از دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: حضور در این میدان در کنار سایر نیروها سبب شد تا دشمنان تازه به دوران رسیده در جای خود بنشینند.

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه بخشی از توان نیروهای مسلح بنا به فرمان ولی امر مسلمین باید در زمان صلح در خدمت سازندگی قرار گیرد و شیوع ویروس کرونا این فرصت را فراهم کرد، ادامه داد: در این زمان تمام توان خود را پای کار آوردیم، ما به وعده‌های داده شده خود قطعاً عمل خواهیم کرد.

Share