رئیس اورژانس 115 گیلان خبر داد:

ماموریت ۵ ساعته اورژانس برای نجات فرد مصدوم از کامیون سقوط کرده در جاده دیلمان!

پیمان اسدی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: بر اثر واژگونی و سقوط یک کامیون در جاده سیاهکل به دیلمان راننده کامیون مصدوم شد و در عملیاتی سخت و طاقت فرسا که بیش از ۵ ساعت به طول انجامید، نجات یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بر اثر واژگونی و سقوط یک کامیون در جاده سیاهکل به دیلمان راننده کامیون مصدوم شد و در عملیاتی سخت و طاقت فرسا که بیش از ۵ ساعت به طول انجامید، نجات یافت.

دکتر پیمان اسدی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این خصوص اظهار داشت: حادثه واژگونی کامیون در محدوده سیاهکل به دیلمان (ابتدای چشماسر) توسط مردم، در ساعت ۱۸:۴۵ نهم تیر ماه به اورژانس١١۵ گیلان گزارش داده شد.

وی با اشاره به اینکه تیم فوریت‌های پزشکی دیلمان به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: به علت سقوط کامیون و شرایط نامناسب این صحنه، نیروهای آتش‌نشانی و هلال احمر در کنار اورژانس ۱۱۵ به رهاسازی مصدوم حادثه پرداختند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ گیلان افزود: تکنسین‌های اورژانس وضعیت مصدوم (مردی ۴۰ ساله که دچار آسیب به اندام های تحتانی شده بود) را مورد بررسی قرار داد و ضمن انجام اقدامات پیش بیمارستانی مناسب به بیمارستان پیروز لاهیجان منتقل کردند.

اسدی در پایان تأکید کرد: این ماموریت به علت صعب العبور بودن منطقه و دسترسی سخت به مصدوم ۵ ساعت به طول انجامید.

Share