معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش:

لغو تمامی اردوهای دانش‌آموزی همچنان ادامه دارد

علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش از استمرار لغو تمامی اردوهای دانش‌آموزی که از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۸ آغازشده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علیرضا کاظمی با اشاره به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: تمامی اردوهای دانش‌آموزی که از ابتدای اسفندماه و همزمان با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس لغو شده بود به دلیل استمرار شرایط کرونایی همچنان لغو خواهد بود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش از انجام مکاتباتی در خصوص این موضوع با معاونت تربیت‌بدنی و سلامت به‌عنوان دبیر ستاد مدیریت بیماری کرونا، خبر داد و افزود: با اعضای قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه در خصوص آماده نمودن یادمان‌های راهیان نور اقداماتی صورت پذیرفته است که قرار است به‌محض آماده شدن مکان‌های فوق از طرف ستاد اعلام گردد.

کاظمی تصریح کرد: با توجه به وضعیت هشدار یا قرمز اکثر مناطق غرب و جنوب کشور ازجمله استان‌های؛ آذربایجان غربی، کردستان، خوزستان و… از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، تعطیلی اردوها ادامه دارد.

وی با تأکید بر حفظ سلامتی دانش آموزان به‌عنوان اولویت اول آموزش‌وپرورش، خاطرنشان کرد: تا اعلام نظر نهایی ستاد ملی مبارزه با کرونا، ستاد مرکزی راهیان نور و استان‌های میزبان همانند ماه‌های اخیر، اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی به تعویق افتاده است و ضروری است منتظر اعلام پروتکل‌های وزارت بهداشت باشیم.

Share