شروع رقابت‌های لیگ دسته اول با ناکامی برای سپیدرود و حواشی بسیار؛

شکست خانگی سپیدرود رشت در یک بازی معوقه پس از کرونا+ حواشی

از بازی معوقه هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان)، دو تیم سپیدرود رشت و هوادار تهران در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود میهمان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از بازی معوقه هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان)، دو تیم سپیدرود رشت و هوادار تهران در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود میهمان به پایان رسید.

میکاییل ایمن تراج، هومن ربیع زاده، حسام یعقوبی، ساسان شیرمردی، مهیار نوری، ابوالفضل قربانی، یاسر حاتم زاده (از دقیقه ۶۹ بابک عبدالله زاده)، میثم کریمی، نوید حیدری (از دقیقه ۵۲ پویا نزهتی)، جواد آقایی پور، محمد شادکام در این بازی برای سپیدرود به میدان رفتند.

همچنین علی محسن زاده، جهانبخش ذبیحی طاهر، حامد زمانی، امیر حسین صالحی، امیرحسین پورمحمد، وحید امانی، سپهر روزی طلب، امیرحسین فشنگچی، صادق رضائیا، مجتبی محبوب مجاز (از دقیقه ۷۰ علی هزامی)، احسان پیرهادی (از دقیقه ۵۷ حمید کاظمی) برای هوادار بازی کردند.

شرح گل:

در دقیقه ۷۰ بازی توپی را که به نیت سانتر حمید کاظمی بر روی دروازه سپیدرود ارسال کرده بود به دلیل خروج اشتباه ایمن‌تراج وارد دروازه سپیدرود شد.

حواشی بازی:

۱- مسابقه بدون حضور تماشاگران و با محدودیت بسیار زیادی برای خبرنگاران و عکاسان برگزار شد.

۲- این دیدار با یک دقیقه سکوت به یاد درگذشتگان بیماری ویروس کرونا آغاز شد.

۳- بازی تیم های سپیدرود رشت با هوادار تهران به دلیل پاره بودن تور مسابقه با ۶ دقیقه تاخیر آغاز شد و در ادامه ناظر مسابقه برای اجرای پروتکل های بهداشتی یک بار دیگر در مسابقه وقفه ایجاد کرد.

۴- سپیدرودی ها در این مسابقه با لباسی که طراحی جالبی از طرح میدان شهرداری رشت و الهام گرفته از پولک ماهی و چوب درختان جنگلی گیلان طراحی شده بود.

۵- در دقیقه ۱۵ مسابقه برخورد مهیار نوری با امیرحسین فشنگچی کاپیتان های دو تیم بار دیگر موجب وقفه مسابقه شد.

۶- این دیدار از دقیقه ۲۵ نیمه نخست زیر نور برگزار شد و دمای هوای امروز رشت ۲۸ درجه سانتی گراد بود.

۷- دقیقه ۳۰ طبق پروتکل های بهداشتی داور مسابقه را برای استراحت چند دقیقه متوقف کرد.

۸- همراهان تیم هوادار که در پشت نیمکت این تیم حضور داشتند با فحاشی و ضرب و شتم یکی از خبرنگاران قدیمی ورزشی ایران (محمد خوش اندام) موجب توقف دوباره مسابقه شدند!

۹- با توجه به حواشی پیش آمده نیمه نخست این دیدار ۶۰ دقیقه به طول انجامید که در نوع خود رکوردی کم نظیر بود!

 

Share