ضربات ناگهانی چاقو به زندگی قهرمان پاورلیفتینگ پایان داد!

خشونت کم‌سابقه در قلب رشت؛ جنایت در خیابان سعدی!

بابک پارسا از قهرمانان تیم ملی پاورلیفتینگ در خیابان سعدی رشت و بر اثر اصابت ضربات چاقو به گردنش پس از یک روز تحمل درد و خونریزی برای همیشه ابدی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرز ابه نقل از گیل خبر؛ بابک پارسا از قهرمانان پاورلیفتینگ کشور در حالی که شامگاه یکشنبه ۸ تیر بر روی سکویی در تقاطع خیابان معلم و سعدی رشت نشسته بود و مشغول کار کردن با گوشی همراه خود بود هدف ضربات مرگبار چاقو قرار گرفت.

جنایت عریان در پیاده رو

به گفته شاهدان در صحنه فرشاد.ص از هم محلی های مقتول که سابقه مشاجره با وی را در گذشته داشت، وقتی فرصت را مهیا می بیند ضربات ناگهانی چاقو بر شاهرگ گردن بابک و ضربه ای دیگر بر رگ دست او وارد می کند و به سرعت از محل جنایت متواری می گردد.

خشونت کم سابقه در قلب رشت

حاضران در صحنه تعریف می کنند که در پی این نزاع خون بسیار زیادی از بابک رفت بطوریکه تمام دیوارها و سنگفرش محوطه غرق در خون شد و خون در جوی آب نزدیک محل جنایت جاری گردید!

ورود تیم فوریتهای پزشکی

ظاهرا مقتول در دقایق اولیه حادثه با گوشی شخصی خود با مرکز فوریتهای ۱۱۵ تماس گرفته که با توجه به ترافیک حدود هفت دقیقه بعد از تماس در صحنه حاضر شده و بابک را به بیمارستان پورسینا منتقل کردند.

دستگیری قاتل

کمتر از ۲ ساعت بعد، قاتل متواری از محل جنایت با هوشیاری پلیس در محدوده بیمارستان پورسینا بازداشت و به کلانتری منتقل شد و مقتول پس از ۸ ساعت بستری شدن در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت شد.

به گفته اهالی، ضارب سابقه سالها زندان داشته و برادر بزرگتر او نیز ۱۵ سال را در زندان سپری کرده است.

در حال حاضر پرونده این قتل توسط پلیس آگاهی شهرستان رشت و دستگاه قضایی در حال بررسی است و گزارش کاملتر آن از طریق مراجع ذیصلاح اعلام خواهد شد.

Share