مصاحبه امیر بعد از بازداشت و کشته شدن خواهرش در آتش‌سوزی سلیمانداراب رشت؛

مگر می‌شود من خواهرم را بسوزانم!؟ | فقط بنزین را روی زمین ریختم تا بترسانمش!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، اواخر هفته گذشته و در پی به آتش کشیده شدن منزل مسکونی در رشت و مرگ دختر ۱۸ ساله، برخی این حادثه را به زعم خود ادامه سریال قتل‌های ناموسی قلمداد کرده و با تکیه بر هیجانات این دست از اخبار، کام مردم را تلخ کردند.

پسر جوانی که صحبت از عقد قرارداد با تیم فوتبال داماش گیلان می‌کرد امروز در پی هیجانات سرکوب نشده ناشی از اختلافات خانوادگی باید تاوانی سنگینی به‌اندازه از دست رفتن آینده‌اش دهد.

امیر از اختلافات خانوادگی خود سخن می‌گوید که باعث شده دریچه‌های زندگی آینده وی را کوچک و کوچک‌تر کند تا جایی که گفت‌وشنودهای تکراری و غیرمعمول در خانه پدری را برنتابیده و بارها از منزل خارج می‌شود.

وی بارها در طی گفت‌وگوی خود این جمله را تکرار می‌کند که “مگر می‌شود من خواهرم را بسوزانم مگر من عاطفه ندارم من فقط بنزین را روی زمین ریختم تا بترسانمش و که با آتش گرفتن منزل من فرار کردم.”

امیر حتی خبر از میزان سوختگی خواهر خود نیز نداشت و شدت ماجرای سوختگی (نه مرگ خواهر خود) را از زبان مادرش شنید و می‌گفت “من خودم بخشی از خرج خانه را می‌دهم پس چگونه هست که خانه‌ام را آتش بکشم بعد با هزینه خودم آن را تعمیر کنم”

قسمت تلخ ماجرای امیر، روایتی دروغین از انگیزه متعصبانه وی برای برخورد با خواهری است که دارای خواستگاری است که اصلاً وجود خارجی نداشته و در واقعیت خواهر ۱۴ ساله وی در شرف ازدواج بوده است.

به‌راستی امیر، قربانی کدام اتفاق ناخواسته شده که باید بهایش را با از دست دادن خواهر و همه آینده‌اش معامله کند و اینکه چرا باید بهای استفاده از عناوین جعلی توسط برخی رسانه‌ها را مردم یک استان و حتی کشور پرداخت کنند.

دانلود

Share