اعتراف پسر دانشجو و پدرش به قتل مرد گلفروش

پدر و پسری که گلفروش قزوینی را به قتل رسانده بودند با لو رفتن مخفیگاهشان در گیلان به دام کارآگاهان افتادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا این جنایت ساعت ۱۱ شب چهارشنبه گذشته زمانی رخ داد که دو ناشناس به خانه مرد گلفروشی در یکی از کوچه‌های خیابان شهید بابایی قزوین رفته و به بهانه‌ای وی را مقابل در خانه‌اش کشاندند و با چاقو و چماق هدف حملات مرگبار قرار دادند و پا به فرار گذاشتند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: قربانی، مردی ۴۲ ساله است که بر اثر ضربات چاقو و چوب از سوی مهاجمان زخمی شد و پیش از آن‌که به بیمارستان انتقال یابد در برابر خانه‌اش و بین نگاه‌های حیرت‌زده همسایه‌ها به کام مرگ فرورفت.

سرهنگ «علی حسین حسینی‌نژاد» افزود: کارآگاهان جنایی که دست به تحقیقات گسترده‌ای زده بودند، موفق شدند با بررسی صحنه جرم و تجسس‌های میدانی به سرنخ‌های کلیدی‌ای برای ردیابی عاملان جنایت دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: یافته‌های تحقیقاتی کارآگاهان نشان داد وقوع این جنایت نمی‌تواند بی‌ارتباط با پسر جوانی باشد که پیش از آن در مغازه گلفروشی قربانی مشغول به کار بوده است. همین سرنخ کافی بود تا در ادامه تجسس‌ها مشخص شود پدر این شاگرد گلفروشی، پسرش را در جنایت خونین همراهی کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: با پیگیری‌های اطلاعاتی ردپای این پدر و پسر که پس از جنایت از قزوین گریخته بودند در یکی از شهرهای استان گیلان به دست آمد و بلافاصله تیمی از کارآگاهان قزوین به شمال اعزام شدند و با شناسایی مخفیگاه پدر و پسر روز جمعه و در کمتر از ۴۸ ساعت آنان را در عملیات غافلگیرانه‌ای به دام انداختند.

سرهنگ حسینی‌نژاد ادامه داد: عاملان جنایت که کلکسیونی از جرایم دیگری در استان گیلان دارند، در نخستین مراحل بازجویی به قتل مرد گلفروش اعتراف کردند که تحقیقات از آنان که در بازداشت پلیس آگاهی استان گیلان هستند، همچنان ادامه دارد.

وی گفت: انگیزه پدر و پسر از دست زدن به این جنایت، مشکلات شخصی بین آنان و مرد گلفروش بود و بازجویی‌ها نشان داد پسر ۲۱ ساله که دانشجو است مدتی در گلفروشی قربانی در چهارراه شهدای قزوین مشغول به کار بوده  و با وی اختلافاتی داشته است./عرش نیوز

Share