ظهر امروز صورت گرفت؛

بازدید معاون رئیس‌جمهوری و استاندار گیلان از نمایشگاه محصولات فناورانه دانشگاه آزاد

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری و استاندار گیلان از نمایشگاه محصولات و دستاوردهای فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی رشت بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ظهر امروز (سه‌شنبه) سورنا ستاری به همراه ارسلان زارع، استاندار گیلان و جمعی از مدیران استانی از نمایشگاه محصولات و دستاوردهای فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی رشت بازدید کردند.

در این نمایشگاه بیش از ۳۰ طرح فناورانه به نمایش گذاشته شده که تهیه و تدوین آن با همت اساتید و دانشجویان تحت پوشش مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد گیلان بوده است.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه سعی دارند تا با معرفی طرح های خود و توجیه کارکردهای آن، امکان دریافت تسهیلات و تولید انبوه محصولات مورد مطالعه خود را فراهم کنند.

ستاری و زارع همچنین از یک شرکت دانش بنیان بخش خصوصی که در زمینه تولید موتورهای رانشی فعالیت دارد، بازدید کردند. این شرکت دانش بنیان با بهره گیری از نیروهای متخصص و متعهد تاکنون ساخت چند سامانه قوای محرکه و اجزای آن و همچنین ۲ اختراع را در کارنامه خود دارد.

معاون رییس جمهوری و استاندار گیلان صبح امروز از روند پیشرفت اجرایی طرح شهرک علم و فناوری گیلان، نمایشگاه محصولات و دستاوردهای فناورانه دانشگاه گیلان، نمایشگاه شرکت های دانش بنیان و فناور مجتمع نیمه صنعتی فشتام بازدید و سوله های کارگاهی این مجتمع را افتتاح کردند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت، بازدید از محل احداث کارخانه نوآوری گیلان، بازدید از پرنده دوزیست، حضور در آیین آغاز به کار صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان و نشست اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون علمی رییس جمهوری به گیلان است.

Share