اسماعیل حاجی‌پور مالک مستعفی داماش؛

نمی‌دانم از جان تیم‌های گیلانی چه می‌خواهند | بخش خصوصی به جای حمایت فقط جریمه می‌شود

حاجی‌پور با انتقاد از عملکرد ادارات استان اذعان داشت: آقای استاندار چهار ماه پیش به سازمان مدیریت برنامه و بودجه دستور پرداخت پانصد میلیون تومان به تیم ما را داد، اما می‌گوید نمی‌توانیم و سازمان ورزش هم می‌گوید نشدنی است؛ سوال من این است چگونه به تیم‌های پایتخت نشین‌ کمک‌های میلیاردی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسماعیل حاجی‌پور در گفتگوی زنده تلفنی مهمان برنامه «مجله ورزشی» در رادیو گیلان بود و گفت: بنده از داماش جدا شدم و سمتی در این باشگاه ندارم اما داماش را مثل فرزندم دوست دارم و برایم جایگاه و ارزش زیادی دارد؛ جدایی‌ام از داماش باعث شد تا از دست فدراسیون راحت شوم.

وی ادامه داد: رفتار فدراسیون فوتبال با بخش خصوصی و تیم‌های شهرستانی دیکتاتورانه است؛ باشگاه‌های شهرستانی جایی در تشکیلات فدراسیون ندارند و بخش خصوصی به جای حمایت فقط اذیت و جریمه می‌شود.

حاجی‌پور اذعان داشت: پارسال در پلی آف لیگ دو حق مسلم داماش را خوردند و نه تنها کاری انجام نشد بلکه متحمل هزینه بالایی شدیم و سهمیه خریدیم، وضعیت مالی داماش بسیار بد است و بازیکنان داماش حق دارند‌.

وی ادامه داد: تازیانه فدراسیون به نوبت بر تن همه تیم‌های گیلانی زده شده، یک روز این تازیانه را بر پشت ملوان زدند و برای نابودی این تیم گام برداشتند، روز دیگر در مسجد سلیمان بر صورت سپیدرود زده شد و در پلی‌آف پارسال و فینال جام حذفی تازیانه را بر سر داماش کوبیدند؛ نمی‌دانم از جان تیم‌های گیلانی چه می‌خواهند و مشکل فدراسیون با گیلانی‌ها چیست؟

حاجی‌پور با فلش بکی به هجمه‌های وارد شده از فینال جام حذفی ۹۸ خاطرنشان شد: مگر جرم ما در آن روز چه بود که بنده و مدیرعامل باشگاه را هر کدام شش ماه و مرا ۵۰ میلیون و ایشان را ۳۰ میلیون تومان جریمه نقدی کردند؛ آخر هم یکی پیدا نشد جرم ما را بگوید که چه بود‌؛ ما جز اینکه از حق خود و هواداران خود دفاع کردیم کاری انجام ندادیم.

وی افزود: حق سیصد هوادار داماش که از رشت به اهواز آمده بودند این بود که در ورزشگاه حضور پیدا کنند‌ و جز این خواسته‌ای نداشتیم اما شدیدترین محرومیت و جریمه را نصیب ما کردند. اگر نمی‌خواهند ما باشیم خوب بگویند تا با پای خودمان می رفتیم و این همه بخش خصوصی را متحمل هزینه نکنند.

رئیس شورای شهر رشت با انتقاد از عملکرد ادارات استان اذعان داشت: آقای استاندار چهار ماه پیش به سازمان مدیریت برنامه و بودجه دستور پرداخت پانصد میلیون تومان به تیم ما را داد، اما می‌گوید نمی‌توانیم و سازمان ورزش هم می‌گوید نشدنی است؛ سوال من این است چگونه به تیم‌های پایتخت نشین‌ کمک‌های میلیاردی می‌شود.

همچنین در ادامه و در حالی که اسماعیل حاجی‌پور به انتقاد از درخواست صداوسیما بابت دریافت مبلغی توسط این سازمان جهت پخش دیدارهای خانگی داماش می پرداخت، به یکباره و در اقدامی شبهه انگیز ارتباط تلفنی برنامه قطع شد!

Share