دلخوش تأکید کرد:

برای تأیید اعتبارنامه تعهدی ندادم | بررسی اعتبارنامه‌ام در شعبه روند قانونی را طی کرد

سید کاظم دلخوش اباتری با اشاره به اعتراض چند نماینده به اعتبارنامه وی با اشاره به مدارکی که وجود داشت، ادامه داد: این اعتراض در شعب ۱۰ بررسی اعتبار نامه‌ها بررسی شد و با توضیحاتی که بنده ارائه کردم و استعلاماتی که انجام شد این اعتراض رد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، نماینده صومعه سرا در مجلس توضیحاتی درباره روند بررسی اعتبارنامه خود در شعبه ۱۰ بررسی اعتبارنامه‌ها ارائه کرد.

سید کاظم دلخوش اباتری، نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس اصل ۹۳ قانون اساسی و موادی از  آئین‌نامه داخلی مجلس نمایندگان قبل از اینکه اعتبارنامه نماینده‌ای تائید شود می‌توانند درباره هر نماینده‌ای که مدنظرشان باشد بر اساس مدارک و مستنداتی که دارند اعتراض داشته باشند.

وی با اشاره به اعتراض چند نماینده به اعتبارنامه وی با اشاره به مدارکی که وجود داشت، ادامه داد: این اعتراض در شعب ۱۰ بررسی اعتبار نامه‌ها بررسی شد و با توضیحاتی که بنده ارائه کردم و استعلاماتی که انجام شد این اعتراض رد شد.

نماینده صومعه سرا در مجلس با اعلام اینکه پس از بررسی اعتراض و وارد نبودن آن بنده تعهدی برای عمل به قانون نداده‌ام، اظهار داشت: اینکه بنده تعهدی داده باشم نادرست است.

دلخوش با بیان اینکه بررسی اعتبارنامه بنده در شعبه روند قانونی خود را طی کرده است، عنوان کرد: نماینده‌ای که این موضوع را مطرح کرده است که بنده تعهد داده‌ام باید پاسخگوی اظهارات خود باشد.

Share