معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت خبر داد:

واژگونی پراید در رشت، ۳ سرنشین را به کام مرگ کشاند|فوت دو جوان ۳۵ ساله و یک نوجوان

شهرام مومنی با اشاره به اینکه با واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در کانال آب مواجه شدیم، ادامه داد: متاسفانه با توجه به غرقاب شدن خودرو شاهد فوت دو جوان حدودا ۳۵ ساله و یک پسر نوجوان بودیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، واژگونی خودروی سواری پراید و محبوس شدن سرنشینان در ساعت ۲۰:۴۴ شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹ به مرکز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد.

شهرام مومنی، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت در این باره گفت: سریعا ۸ تن از آتش‌نشانان و افسران ارشد بهمراه دو دستگاه خودروی نجات به محل حادثه واقع در بلوار شهید افتخاری خیابان شهید خرسندی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه به محض رسیدن با واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در کانال آب مواجه شدیم، ادامه داد: متاسفانه با توجه به غرقاب شدن خودرو شاهد فوت دو جوان حدودا ۳۵ ساله و یک پسر نوجوان بودیم.

مومنی با تاکید براینکه تلاش مضاعف جهت خارج کردن خودرو توسط آتش نشانان انجام گرفت تا شاید امیدی هر چند کوچک بر زنده ماندنشان باشد، افزود: هر سه سرنشین با توجه به وضعیت رخ داده شده تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی علت حادثه را توسط کارشناسان در دست بررسی دانست و گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و تکمیل عملیات جستجوی و نجات به آشیانه بازگشتند.

Share