گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت گیلان؛

دیدار مسئولان انزلی با خانواده دکتر سیامک دیوشلی و سرپرستار تهمینه ادیبی

حیدری آزاد با اشاره به شهادت دکتر دیوشلی و سر پرستار تهمینه ادیبی افزود: رهبر معظم انقلاب عنوان شهید را برای این عزیزان برگزیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسماعیل حیدری آزاد فرماندار بندر انزلی به اتفاق امام جمعه، فرمانده سپاه، روسای شورای شهر، بنیاد شهید، بیمارستان شهید بهشتی بندر انزلی و جمعی از کادر درمانی این بیمارستان، از خانواده های شهیدان مدافع سلامت، دکتر سیامک دیوشلی و تهمینه ادیبی سرپرستار شهیده بخش اورژانس این بیمارستان دیدار و دلجویی کردند.

فرماندار بندر انزلی در این دیدار با تشکر از تلاش همه پرسنل کادر درمان و بهداشت شهرستان و همچنین اعضای ستاد مقابله با کرونای بندر انزلی و همچنین دکتر دنیامالی منتخب مردم انزلی و تمامی خیرین اظهار کرد: بیشترین حجم تلاش مقابله با کرونا بر دوش کادر درمان و بهداشت در جبهه مقابله با کرونا قرار داشته ولی در کنار کادر درمان کلیه مسئولان اعم از اعضای شورای تامین و شورای اداری و ستاد مقابله با کرونای بندر انزلی دوشادوش این قهرمانان وطن برای ریشه کنی این ویروس گام برداشته اند.

حیدری آزاد با اشاره به شهادت دکتر دیوشلی و سر پرستار تهمینه ادیبی افزود: رهبر معظم انقلاب عنوان شهید را برای این عزیزان برگزیدند و مردم نیز همواره قدردان زحمات این سفیدجامگان خط مقدم جبهه مقابله با کرونا هستند.

حیدری آزاد تصریح کرد: وضعیت فعلی شهرستان را مدیون تلاش‌های کادر درمان بندر انزلی هستیم و امیدواریم که خدای خوبی‌ها اجر و مزد خدمات صادقانه پزشکان و پرستاران را عنایت فرموده و آنان را در پناه خود محفوظ بدارد.

فرماندار انزلی خاطر نشان کرد: پیشنهاد می شود از سوی شورای شهر و شهرداری انزلی یکی از میادین یا خیابان به نام این شهدای خدمت نامگذاری شود تا یاد و خاطره ایثار و فداکاری شان تا ابد در ذهن مردم این مرز و بوم زنده بماند.

Share